بهره برداری از سالن ورزشی خیرساز زنده یاد"بابک مروج تربتی" در تربت حیدریه

تربت حیدریه(پانا)- سالن شماره (۴) زنده یاد "بابک مروج تربتی" امروز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین این شهرستان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۷۰۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از سالن ورزشی خیرساز زنده یاد"بابک مروج تربتی" در تربت حیدریه

قاسمعلی خدابنده مدیر کل این سازمان ضمن تقدیر از نیک اندیشی و همت والای مهندس "مهدی مروج تربتی" بابت اهتمام در ساخت فضاهای ورزشی دانش آموزی در سطح استان عنوان کرد: شاخص های سلامت و بهداشت یکی از نشانه های توسعه یافتگی در جوامع انسانی است، لذا توجه و سرمایه گذاری برای سلامت و بهداشت دانش آموزان قطعا باعث ارتقا و رشد این شاخص ها در آینده نه چندان دور خواهد شد.
وی توسعه فضاهای ورزشی را فضاهای ورزشی را یکی از بسترهای توسعه شاخص سلامت در میان دانش آموزان دانست و اظهار کرد: سرانه فضای ورزشی سرپوشیده دانش آموزی در سطح استان خراسان رضوی حدود ۱۳ صدم متر مربع بود که با همت و اقدام خیر مهندس مروج تربتی این شاخص حدود ۱ صدم درصد رشد یافت.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد:در حال حاضر ۱۴ سالن ورزشی و ۲۷ استخر در سطح استان در حال ساخت داریم که با افزوده شدن این فضاها به میانگین سرانه فضای ورزش دانش آموزی در سطح ملی نزدیک خواهیم شد.
خدابنده همچنین تاکید کرد : وظیفه ما در آموزش و پرورش این خواهد بود که از این فضاها با حداکثر ظرفیت به نفع دانش آموزان و معلمین بهره برداری کنیم تا پاسخگوی اعتماد خیرین باشیم.

قابل ذکر است ۸ سالن ورزشی سرپوشیده که به همت خیر نیک اندیش "مهدی مروج تربتی" در سطح استان ساخته شده بود،ماه گذشته با حضور وزیر آموزش و پرورش به طور همزمان به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار