تقدیر فرماندار اشکذر از کارمندان نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان

یزد(پانا) - به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی رئیس و کارمندان نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان با حضور در دفتر فرماندار اشکذر با "هادی هادی نسب" دیدار کردند.

کد مطلب: ۹۷۰۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد

فرماندار اشکذر در این دیدار بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان تاکید کرد و گفت: کتاب و کتابخوانی در جامعه امروز آن طور که مورد انتظار است مورد توجه قرار نگرفته و باید برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای بالا بردن سرانه مطالعه شهروندان شهرستان باشد.

هادی هادی نسب ایجاد میل و رغبت برای خانواده ها برای استفاده از ظرفیت ایجاد شده در کتابخانه های شهرستان را خواستار و افزود: ایجاد محیطی با نشاط می تواند در استفاده خانواده ها موثر باشد، لذا مواردی که می تواند در جهت جذب هر چه بیشتر خانواده ها به کتابخانه ها موثر باشد باید در اولویت این نهاد باشد.

فرماندار اشکذر خاطر نشان کرد: فرمانداری اعلام آمادگی دارد از ظرفیت خیرین و مسئولیت اجتماعی واحدهای مستقر در شهرستان درجهت حمایت از برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی استفاده نماید منوط به اینکه برایند و خروجی کار در بازه زمانی مشخص قابل مشاهده باشد.

در ادامه این جلسه رئیس و کارمندان نهاد کتابخانه های عمومی به بیان مهمترین مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه کتابخانه های شهرستان اشکذر پرداخته و توجه ویژه فرماندار را در جهت رفع آنها خواستار شدند.

در پایان فرماندار اشکذر از زحمات کارمندان نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان با اهداء لوح سپاس تقدیر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار