تاکید رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه برمهارت آموزی دانش آموزان

یزد(پانا) - به مناسبت هفته کارآفرینی مراسمی با حضور رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ابرکوه در دبیرستان صدرا این شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۷۰۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد

در این مراسم ناصر زارع گفت: پرورش نیروی متفکر، خلاق و نوآور از سنین نوجوانی، جامعه ای خلاق، پویا، کارآفرین و متعهد به کار و تلاش را رقم می زند.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال پویا و دانش بنیان با آموزش راه و روش های کار آفرینی شکل می گیرد و آموزش کسب و کار و آشنایی با اصول کارآفرینی در سنین نوجوانی به همراه آموزش تئوریک دروس باعث ایجاد شوق و نهادینه شدن فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه می شود.

وی با بیان اینکه کارآفرینی فعالیت مخاطره پذیری است که هسته اصلی آن نوآوری در مدیریت کسب‌وکار، خدمت، فرآیند و محصول بوده و نتیجه آن دستیابی به ارزش‌افزوده بالا، رقابت‌پذیری، تحصیل ثروت و ایجاد اشتعال مولد است افزود: مهارت‌آموزی در کارآفرینی بسیار مهم است و خودباوری و شناسایی هدف یکی از راه‌های مؤثر برای رسیدن به بازار کاری وسیع خواهد بود.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی ، استفاده از ظرفیت و توان آموزشی موجود در محیط های کارگاهی و بخش های غیردولتی جهت توسعه آموزش های مهارتی، آشنایی با محیط کسب و کار ، کسب تجربه و آماده سازی و ایجاد خودباوری در مهارت آموز برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی را از مهمترین اهداف و مزایای این طرح برشمرد.

در پایان دانش آموزان در مسابقه ای در حوزه کارآفرینی شرکت نمودند و از آنان جهت بازدید از کارخانجات شهرستان دعوت بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار