مرکز سنجش ساختار قامتی و حرکات اصلاحی دانش آموزان در مراغه افتتاح شد

مدیر آموزش و پرورش مراغه :برای افزایش فضاهای ورزشی به حمایت خیرین نیاز داریم

تبریز (پانا) - مرکز سنجش ساختار قامتی و حرکات اصلاحی آموزش و پرورش مراغه مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۶۹۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مرکز سنجش ساختار قامتی و حرکات اصلاحی دانش آموزان در مراغه افتتاح شد

مدیر آموزش و پرورش مراغه در آیین افتتاح رکز سنجش ساختار قامتی و حرکات اصلاحی گفت: این مرکز پاسخ گوی بسیار مثبت حرکات اصلاحی دانش آموزان این شهرستان خواهد بود.

رضا آسیابی افزود: برای بهره مندی اثر بخش از این مرکز و ارائه خدمات مطلوب ،از تیم تخصصی استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد : توجه به ورزش دانش آموزی و ساختار قامتی و حرکات اصلاحی دانش آموزان از برنامه ها و اولویت مجموعه تربیت بدنی آموزش و پرورش می باشد.

آسیابی با اشاره به کمبود فضای ورزشی در این شهرستان گفت: در کنار حمایت های دولتی، جبران این کمبود همت خیرین بزرگوار را برای کاهش فقر حرکتی دانش آموزی می طلبد.

تربیت بدنی بخش مهمی از تعلیم و تربیت برای شکوفایی استعداد های دانش آموزان است

رییس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این آیین گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، به فعالیت های ورزشی تاکید بیشتری شده است.

احمدزاده افزود: در این راستا برای رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین ،معاونت تربیت بدنی برنامه های مختلفی دارد.

وی با بیان اینکه تربیت بدنی بخش مهمی از تعلیم و تربیت برای شکوفایی استعداد های مطلوب است، گفت: برای رسیدن به ورزش مطلوب،باید به موضوع نیروی انسانی، فضاهای ورزشی و داشتن برنامه توجه ویژه ای کرد.

وی به اهداف تاسیس مراکز ساختار قامتی و حرکات اصلاحی اشاره کرد و افزود: آموزش به دانش آموزان از لحاظ آداب راه رفتن و نشستن، ارجاع و معرفی دانش آموزان از مدارس به مراکز حرکات اصلاحی، ارائه روند و نتایج حرکات اصلاحی و آگاه سازی اولیا از حرکت اصلاحی از جمله اهداف این مرکز می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار