درگذشت یک دانش‌آموزدر اثر سانحه رانندگی

بیرجند (پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ظهر روز گذشته و در حادثه تلخ رانندگی گلی دیگر از گل های معطر بهارستان علم و ادب در شهر قهستان از توابع شهرستان درمیان پرپر شد.

کد مطلب: ۹۶۹۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
درگذشت یک دانش‌آموزدر  اثر سانحه رانندگی

محمد علی واقعی با صدور پیامی، این ضایعه دردناک را به خانواده محترم، فرهنگیان و دانش آموزان استان به ویژه دانش آموزان و معلمین مرزنشین و غیور شهرستان درمیان و شهر قهستان تسلیت گفت.

در متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی آمده است:

خانواده محترم و داغدار محمد دوست

در روزهای برگ ریزان پاییز سخت است باور به خزان نشستن گلی از گلستان تعلیم و تربیت که با شور و شوق همراه دیگر غنچه ها گام در مسیر معطر دانش و بینش نهاده بود. وقوع حادثه غم انگیز درگذشت دانش آموز عزیز، مرحومه ی شادروان محدثه محمد دوست در سانحه رانندگی شهر قهستان و خزان زود هنگام زندگی بهاریش، موجب تأثر و تألم خاطر جامعه بزرگ فرهنگی و دانش آموزان خراسان جنوبی شد.

اینجانب به نمایندگی ازمعلمان ودانش آموزان بهارستان علم وادب،وبا نهایت تأثّر و تألّم خاطر،غمگنانه درگذشت این دانش آموز و جگرگوشه ی گلستان علم ودانش رابه جناب عالی، جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان استان به ویژه خانواده ی مُعزز، معلمان، مربیان و همکلاسی های داغدارش تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیزان سفر کرده علّو درجات و برای بازماندگان صبرجمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.محمد علی واقعی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی.

گفتنی است دانش آموز محدثه محمد دوست ظهر روز گذشته و پس از تعطیلی دبیرستان حضرت فاطمه(س) شهر قهستان در حین عبور از عرض خیابان و مراجعت به خانه با یک دستگاه پراید تصادف کرده و به شدت مجروح شده و به بیمارستان امام رضا(ع) شهر بیرجند منتقل می شود اما تلاش پزشکان این بیمارستان به جایی نرسیده و پس از تلاش فراوان شب گذشته این دانش آموز عزیز، دعوت حق را لبیک گفته و به ملکوت پر می کشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار