تشکر امام جمعه یزداز مردم و نیروهای انتظامی و امنیتی

یزد(پانا)-نماینده ولی فقیه در استا ن و امام جمعه یزد از مردم فهیم استان به خاطر شناخت به موقع توطئه های دشمن قدردانی کرد.

کد مطلب: ۹۶۹۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تشکر امام جمعه یزداز مردم و نیروهای انتظامی و امنیتی

آیت الله ناصری گفت: ازمردم با یصیرت استان به خاطر درک درست و اینکه خودشان را از آخلالگران کنار کشیده اند تشکر می کنم.
امام جمعه یزد همچنین با اشاره به اینکه دشمن همیشه منتظر فرصتی برای ایجاد آشوب در کشور است افزود: عده ای آشوب طلب و آموزش دیده از ناحیه آمریکا و صهیونیست و دشمنان فرصت طلب خارج از کشور با آموزش هایی که در ظرف چند سال به افراد شرور داده اند و با هزینه های مفصلی که خرج کرده اند، منتظرند تا هروقت مردم به مناسبتی بخواهند حرفی بزنند یا اعتراضی کنند در شهر ایجاد اغتشاش کنند.
وی با اشاره به اینکه مردم ما همیشه باید مراقب توطئه های دشمنان باشند، ادامه داد: توطئه های دشمن همیشگی است و برای اینکار برنامه ریزی می کنند و منتظر فرصت برای تخریب جامعه و اذیت مردم هستند تا چهره بدی را از نظام جمهوری اسلامی در دنیا جلوه دهند و آن کفار را امیدوار کنند.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین در خصوص فضای مجازی به مردم توصیه کرد و گفت: مردم ما باید به تبلیغات دشمنان در فضای مجازی توجه داشته باشند، آنها خودشان را طرفدار مردم می نامند، در صورتی که دشمن مردم و از همین آشوبگران هستند.
آیت الله ناصری گفت: کسانی که جوان مردم را که در حال عبور از خیابان ست با سلاح سرد می کشند، امکانات مردم را خراب کنند و مردم را مستاصل می کنند، کارهایشان خدمت به مردم نیست.
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد گفت: مردم و به ویژه جوانان ما باید مراقب باشند، به این حرفها و مسائلی که آنها می گویند گوش ندهند و حرف درست را از کسانی که در این کشور مخلصانه در حال خدمتند بشنوند، تفکر کنند و تابع دشمنان نباشند.
وی گفت: مردم ما باید بدانند کسانی که این حرکت ها را انجام می دهند هویت و شخصیت و آرمان درستی ندارند، آنها از طرف دشمن تحریک شده هستند و هم از نظرمالی هم تامین شده اند و نبایدبه حرفهایشان اعتنا کرد.
امام جمعه یزد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص اغتشاشات اخیر کشور افزود: از مقام معظم رهبری تشکر میکنم که به موقع به این موضوع ورود کردندو آن تصمیم حکیمانه را گرفتند و این غائله را ختم کردند چون دشمنان قتنه ها و برنامه ریزی عظیمی برای اختلاف افکنی بین اقشار مختلف مردم، توهین و تخریب جامعه را پشت این قصه داشتند و مقام معظم رهبری به این میدان ورودکردند و آن فتنه بزرگ را خنثی کرده ودشمنان را مایوس کردند و همچنین به مردم هم اشاره کردند که تصمیمات کلی کشوری به ویژه سران 3 قوه و مسئولان دیگر به نفع شخصی خودشان نیست و به نفع ملت و نظام است.
وی باشاره به اینکه تصمیمات مسئولان به نفع نظام و ملت است، ادامه داد: به مردم توصیه می کنم اگر احساس کردند که تصمیم های مسئولان به نفعشان نیست، آن را به صورت عادی اعلام و مطالبه کنند، دلیل بخواهند و اگر آن را مسئولان جبران کردند،تسلیم تصمیماتشان باشند.
آیت الله ناصری اظهار داشت: بدانیم که اگر بخواهم هرروز بااعتراض، تصمیمات مسئولان عوض شود، دشمنان به هربهانه ای و با فریب عده ای به خیابان ها می آیند و نمی گذارند کشورمان وحدت داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: از مردم می خواهم همیشه مواظب باشند و ببینند چه کسی آنها را به اعتراض دعوت می کند.
نماینده ولی فقیه در استان گفت:به کسبه ها توصیه می کنم که بی دلیل اجناس را گران نکنند تا به مردم سخت نگذرد، انشاالله که دولت به وعده هایش عمل کند وهمچنین از مردم می خواهم با حفظ وحدت و یکپارچگی و در کنار هم باشند وآرامش کشور را حفظ کنند.
امام جمعه یزد از نیروهای امنبتی هم به خاطر تلاشهایشان تشکر کرد و افزود:از آنها هم می خواهم بیشتر مراقب باشند و دشمنان را شناسایی کنند و نگذراند که آنها خواسته های بدشان را اجرا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار