سرپرست جدید اداره گاز ناحیه اشکذر معرفی شد

یزد(پانا)-در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان و فرماندار اشکذر از زحمات عباس بلندیان تقدیر و علی آزاد به عنوان سرپرست جدید اداره گاز ناحیه اشکذر معرفی شد.

کد مطلب: ۹۶۹۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست جدید اداره گاز ناحیه اشکذر معرفی شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره گاز ناحیه اشکذر با حضور"علی اکبر میدان شاهی" مدیرعامل شرکت گاز استان ،"هادی هادی نسب" فرماندار و "مصطفی پور دهقان" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اشکذر برگزار شد.

رئیس اداره گاز ناحیه اشکذر در این جلسه به بیان گزارش عملکردی از فعالیت های شرکت گاز در شهرستان پرداخت و گفت: در شهرستان اشکذر 15 هزار مشترک خانگی، 165 مشترک عمده صنعتی و هزار مشترک گلخانه ای از نعمت گاز استفاده می کنند که درآمد سالانه شرکت در شهرستان از محل فروش گاز بالغ بر 53 میلیارد تومان است.

عباس بلندیان افزود: 350 کیلومتر شبکه گاز رسانی در شهرستان است که 150 کیلومتر آن خطوط تغذیه است و در شرایط فعلی به جز سه روستا بخش خضرآباد شامل میل سفید، دولاب و خمسیان تمام روستاها و صد درصد جمعیت شهری شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.

علی اکبر میدان شاهی مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه عده ای در شهرستان ها و به ویژه در گلخانه ها با نصب علمک غیر مجاز از نعمت گاز سو استفاده می کنند، بر لزوم همکاری مجموعه فرمانداری در چارچوب قانون جهت شناسایی و معرفی این افراد به دستگاه قضائی تاکید کرد.

فرماندار اشکذر به پیگیری های صورت گرفته در خصوص گاز رسانی به سه روستا بخش خضرآباد اشاره و گفت: در سفر کارون دولت تدبیر و امید به استان و در جریان افتتاح گاز رسانی به شهرک صنعتی فولاد، از مقام عالی وزارت نفت در خصوص این موضوع و آغاز به کار پروژه قول های مساعدی گرفته شد.

هادی هادی نسب بر لزوم رعایت قوانین و مقررات در جهت وصول مطالبات شرکت گاز و جلوگیری از ایجاد هر گونه نافرمانی اجتماعی در شهرستان تاکید کرد.

در پایان این جلسه از زحمات عباس بلندیان تقدیر و علی آزاد به عنوان سرپرست جدید اداره گاز ناحیه اشکذر معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار