به مناسبت هفته کارآفرینی

کارآفرینان شهرستان ابرکوه با امام جمعه این شهرستان دیدارکردند

یزد(پانا) -به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی جمعی از کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی و خرد و کوچک ابرکوه با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۹۶۹۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد

در این دیدار رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه ضمن تبریک این هفته، کارآفرینی را در یک جامعه و اقتصاد به معنای پویایی و بالندگی دانست و گفت: کارآفرینی، موجبات خودباوری و اعتماد افراد را فراهم یا تقویت می‌کند که همین امر موجب می‌شود تا جامعه انسانی به رشد و شکوفایی در همه زمینه‌ها از جمله حوزه اقتصادی دست یابد.

"ناصر زارع"از سیاست ها و برنامه های مهم اداره در جهت رونق و گسترش صنایع خرد و مشاغل خانگی و میزان تسهیلات پرداخت شده به کارآفرینان مشاغل خانگی توضیحاتی ارائه نمود.

وی همچنین در جهت حمایت همه جانبه از کارآفرینان شهرستان اعلام آمادگی کرد و خواستار حمایت سایر دستگاههای اجرایی مرتبط از کارآفرینان شد.

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر حمایت از مشاغل خُرد و خانگی گفت: باید حجم کار در مشاغل خانگی بیش از پیش رونق گرفته و نباید اینگونه اشتغالها را دست کم گرفت؛ چرا که این مشاغل می‌تواند نقش موثر در ایجاد اشتغال شهرستان ایفا کنند.

امام جمعه شهرستان ابرکوه خاطر نشان کرد: مشاغل خانگی ضمن ایجاد فرصتهای اشتغال برای افراد به ویژه زنان زمینه تجمیع سرمایه‌های خرد و اندک و عرضه محصولات تولید شده را فراهم می‌کند.

در بخشی از این دیدار کارآفرینان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود را جهت گسترش بیش از پیش مشاغل خرد بیان نمودند و در پایان از آنان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار