مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد

پویایی صنعت وابسته به تعامل مناسب کارگر، کارفرما و دولت است

یزد(پانا)- " محمد حسین ریاحی" درنشست هم اندیشی در خصوص قوانین و مقررات مشاغل سخت و زیان آور با اشاره به اینکه اقتصاد و پویایی صنعت وابسته به تعامل مناسب کارگر، کارفرما و دولت می باشد، گفت: با حل و فصل مسائل و مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی می توانیم در راستای رونق تولید و داشتن اقتصادی پویا در استان گام موثری برداریم.

کد مطلب: ۹۶۹۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان یزد استراتژی این اداره کل را بر محور حمایت، تقویت و افزایش تشکل های کارگری و کارفرمایی دانست و تصریح کرد: حضور جامعه کارگری و کارفرمایی در کنار ما موجب هم افزایی می شود و مشکلات موجود با تلاش همه مسئولین مرتبط و نمایندگان کارگر و کارفرما حل و فصل خواهد شد.

وی حضور مسئولین ایمنی در شرکتها را یک نکته مثبت در کاهش حوادث ناشی از کار عنوان کرد و افزود: خوشحالیم که امروز در بیش از 600 واحد تولیدی و صنعتی مسئول ایمنی داریم و این به ما کمک کرد تا بازرسی های ادواری را به حداقل ممکن برسانیم.

ریاحی وجود کارآفرینان و صاحبان صنایع را سرمایه های ارزشمند جهت ایجاد اشتغال برای جامعه کارگری دانست و اظهار داشت: تعامل و تفاهم کارگر و کارفرما برای تولید و پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی کشور یک امر ضروری است و نگاه همکاران ما در ادارات مرتبط برقراری این ارتباط است؛ تولیدکنندگان در زمینه های اجتماعی نیز مسئولیت های سنگینی بر دوش دارند.

این مقام مسئول استان خواستار برقراری ارتباط بیشتر کارفرمایان با مراکز کاریابی استان شد و گفت: ما امروز 30 مرکز کاریابی فیزیکی و الکترونیکی در سطح استان داریم که می توانند شما را به جامعه کارگری و نیروهای مورد نیاز ارتباط دهند.

در ادامه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع استان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص بهبود قوانین سخت و زیان آور ارائه و مورد بحث و تبادل نظر گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار