سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد جشنواره فریادهای شادی و نغمه‌های اردویی برگزار می کند

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد، جشنواره فریادهای شادی و نغمه‌های اردویی در مدارس استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۶۹۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد  جشنواره فریادهای شادی و نغمه‌های اردویی  برگزار می کند

سید نظام مرادی در گفت و گو با پانا با اشاره به اینکه شادی یکی از نیازهای اساسی انسان است، اظهار کرد: براساس سند تحول بنیادین یکی از ویژگی های مدرسه در افق 1404 تامین نیازهای فردی و اجتماعی دانش آموزان با ایجاد محیطی اخلاقی، علمی،سالم، با نشاط و برخوردار از هویت جمعی می باشد.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همین راستا سازمان دانش آموزی با محوریت دانش‌آموزان و هدایت مربیان در قالب فعالیت تیمی با هدف ایجاد شور و نشاط در مدرسه و دانش آموزان، تقویت نقش شادی در سالم سازی مدارس و کاهش آسیب های اجتماعی، در یک فرایند رقابتی جشنواره فریادهای شادی را برگزار می کند.

فاطمه نجاتبخش کارشناس تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی استان درباره شیوه اجرای این جشنواره به خبرنگار پانا گفت: دانش آموزان و فرهنگیان علاقه مند به شرکت در این جشنواره می توانند با تشکیل یک تیم ۷ نفره نسبت به تولید اثر طبق ضوابط اعلام شده ارسال آثار به سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق اقدام نموده و با شرکت در مراحل شهرستانی و استانی از جوایز ارزنده این جشنواره بهره مند شود.

نجاتبخش با اشاره به جوایز این جشنواره افزود: کمک هزینه سفر زیارتی عتبات عالیات، کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس ، قم جمکران و شیراز، شرکت در اردوی ملی ،کمک هزینه خرید گوشی تلفن همراه، تبلت ، دو چرخه، لوازم ورزشی، هدایای ارزنده این جشنواره هستند.

کارشناس تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی استان گفت: داوری آثار دریافتی توسط تیم داوران متشکل از 3 داور شامل کارشناس موسیقی، کارشناس ادبیات و شعر و کارشناس تشکیلاتی طبق فرم داوری انجام خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار