​​​​​​​اللهیار ترکمن: باید با یک الگوی منسجم و قانونمند در جهت رفاه همکاران حرکت کنیم

قرچک (پانا) - آیین گشایش درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان قرچک با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل تعاون و رفاه وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در قرچک برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۹۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
​​​​​​​اللهیار ترکمن: باید با یک الگوی منسجم و قانونمند در جهت رفاه همکاران حرکت کنیم

علی اللهیارترکمن معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش در آئین گشایش درمانگاه شبانه‌روزی فرهنگیان قرچک گفت: فعالیت‌ها در آموزش و پرورش از گستردگی و محدودیت‌هایی برخوردار است، اما باید با یک الگوی منسجم و قانونمند در جهت رفاه همکاران حرکت کنیم.

او با تاکید بر اینکه باید برای مدیریت داشته‌ها تلاش کنیم، اظهارداشت: استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای و بومی باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به لزوم توجه به مناطق پرتراکم جمعیتی تصریح کرد: در این مناطق معلمان با حجم بالاتری از فعالیت و تلاش روبرو هستند لذا ایجاد مراکز رفاهی برای آنها باید در اولویت جدی تری قرار گیرد.

اللهیار ترکمن ادامه داد: مسائل و مشکلات آموزش و پرورش زیاد است و هر منطقه مسائل خاص خود را دارد و باید در همان منطقه مدیریت و برنامه‌ریزی شود.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه همه نهادها در جهت توسعه آموزش و پرورش باید تلاش کنند، خاطر نشان کرد: با یک رویکرد مشخص و قانونمند می‌توان از تمامی ظرفیت‌های ملی و منطقه‌ای در جهت اعتلای دستگاه تعلیم و تربیت تلاش کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار