امشب آخرین مهلت دریافت کارت هفتمین آزمون استخدامی است

تهران (پانا) - مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت به تمام داوطلبان توصیه می‌شود حداکثر تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه آزمون استخدامی ۲۹ آبان ماه سال ۹۸ برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما اقدام کنند.

کد مطلب: ۹۶۹۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
امشب آخرین مهلت دریافت کارت هفتمین آزمون استخدامی است

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با پانا با اشاره به آخرین اخبار از آزمون استخدامی سال ۹۸ گفت: برای شرکت در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۸ برای تعداد ۵۲۱ هزار و ۹۷۳ داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون صادر شده که از این تعداد ۳۲۰ هزارو ۱۴ کارت برای خانم‌ها و ۱۹۱ هزار و ۹۵۹ کارت برای آقایان صادر شده است. به عبارت دیگر ۶۳/۲۲ درصد داوطلبان زن و ۳۶/۷۸ درصد آنان مرد هستند.

وی ادامه داد: کارت شرکت در آزمون برای کلیه داوطلبان از روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار گرفته است، لذا کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ضرورت دارند که حداکثر تا پایان ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۸ به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

توکلی افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۲۹ آبان سال ۱۳۹۸ تعداد ۴۱۴ هزار و ۶۳۴ داوطلب نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط اقدام کرده‌اند. لذا به کلیه داوطلبانی که تاکنون برای دریافت پرینت کارت شرکت در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۹۸ اقدام نکرده‌اند اکیدا توصیه می‌شود در این فرصت باقیمانده و حداکثر تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه سال ۹۸ برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۹۸ در دو نوبت صبح و بعد از ظهر ۱۸۰ شهرستان و ۲۵۷ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد. داوطلبان گروه‌های یک و دو در صبح پنجشنبه و داوطلبان گروه ۳،۴ و۵ در بعد از ظهر پنجشنبه ۳۰ آبان در آزمون شرکت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار