صیدلو خبر داد: برگزاری هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال 1398 در تعدادی از شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی سال 1398 در تعدادی از شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۹۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو خبر داد: برگزاری هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال 1398 در تعدادی از شهرستان‌های استان تهران

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر افزود: همزمان با سراسر کشور هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی سال 1398 در دو نوبت صبح و عصر روز پنج‌شنبه 30 آبان ماه 1398 برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه این آزمون در تعدادی از مناطق تابعه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به طور همزمان با سایر حوزه‌های آزمون در سراسر کشور برگزار خواهد شد، افزود: همه تمهیدات لازم جهت برگزاری کیفی این آزمون فراهم شده و نمایندگان مسئول رفع نواقص کارت نیز امروز چهارشنبه 29 آبان برای رفع مشکلات احتمال پاسخگوی داوطلبان هستند.

صیدلو با توصیه به داوطلبان برای حضور به موقع در حوزه‌های برگزاری آزمون اظهار داشت: درب‌های ورودی حوزه‌های برگزاری نیم ساعت قبل از آغاز آزمون بسته خواهند شد، لذا می‌بایست داوطلبان محترم قبل از این زمان در محل حوزه آزمون حضور بهم رسانده و ازبه همراه داشتن هر نوع وسیله اضافی و هوشمند و همچنین گوشی همراه اجتناب نمایند.

لازم به ذکر است که کارت شرکت در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی سال 1398 در سایت سازمان سنجش قابل دریافت است و داوطلبان می‌بایست با مراجعه به آدرس اینترنتی Sanjesh.org و با ورود به لینک مربوطه اقدام به پرینت کارت خود نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار