بهره‌وری از فضاهای فیزیکی آموزش و پرورش می بایست در دستور کار قرار گیرد

اصفهان (پانا) - استاندار اصفهان فضاهای فیزیکی که در اختیار آموزش و پرورش است ظرفیتی است که می‌توان با راهکارهای قانونی در ساعات غیر درسی و با تدوین ضوابط لازم مورد استفاده و بهره‌وری قرار گیرند.

کد مطلب: ۹۶۹۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌وری از فضاهای فیزیکی آموزش و پرورش می بایست در دستور کار قرار گیرد

در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، عباس رضایی استاندار اصفهان ضمن ابراز نگرانی از افزایش آمار دانش آموزان استثنایی در استان اصفهان اظهار داشت: می بایست با تشکیل تیمی منسجم متشکل از آموزش و پرورش، بهزیستی، گروه ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی و اداره امور آزمایشگاه ها اقدامات بنیادین و جدی در این زمینه بعمل آید.
وی در ادامه افزایش سطح آگاهی مردم و فرهنگ سازی این موضوع در سطح جامعه را از راهکارهای موثر دیگر در این زمینه دانست.
رضایی با تاکید بر این موضوع که می بایست اولویت بندی در هزینه ها را سرلوحه کار خود قرار دهیم گفت: مسائل مرتبط با کودکان استثنایی از جمله مواردی است که می بایست در اولویت قرار گیرد و در این زمینه می توان با سیاست گذاری های مناسب با امکانات موجود و همراهی خیرین و NGO ها برنامه ریزی های لازم را انجام داد.
استاندار اصفهان در بخش دیگر سخنانش به ظرفیت های نهفته در آموزش و پرورش پرداخت و اظهار داشت: فضاهای فیزیکی که در اختیار آموزش و پرورش می باشد ظرفیتی است که می توان با راهکارهای قانونی در ساعات غیر درسی و با تدوین ضوابط لازم مورد استفاده و بهره وری قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار