دومین المپیاد ایمنی کار اول آذرماه دریزد برگزار می شود

یزد(پانا)- سرپرست اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزدگفت:دومین المپیاد ایمنی استان یزد بصورت همزمان با سراسر کشور روز جمعه یکم آذر ماه سال جاری به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۹۶۹۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد

سید محمد مروستی زاده ضمن اعلام این خبر افزود: به منظور فرهنگ سازی و اهمیت بخشی به جایگاه مسئولین ایمنی در جامعه کارگری و کارفرمایی و ارتقای شاخص های حفاظت فنی در کارگاههای کشور، دومین المپیاد ایمنی به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

سرپرست اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در مورد اهداف برگزاری المپیاد ایمنی گفت: سنجش دانش و مهارت مسئولین ایمنی کار، ایجاد و فراهم نمودن فرصت و بستر مناسب رقابت سالم و سازنده میان مسئولین ایمنی کار، ایجاد، گسترش و ارتقاء فرهنگ ایمنی در بازار کار، ارتقاء شاخص های حفاظت فنی و ایمنی، ایجاد فرصت برای تبادل اطلاعات و تجربیات در حوزه ایمنی و معرفی مسئولین ایمنی برتر به صنایع و بنگاههای اقتصادی از اهداف مهم برگزاری این المپیاد به شمار می رود.

وی در پایان از مسئولین ایمنی استان یزد که در این المپیاد ثبت نام نموده اند خواست تا از روز دوشنبه 27/8/98 برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در ساعت اداری به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار