پایان مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان در بخش پسران سراسر کشور در مشهد

مشهد(پانا)- سومین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان در بخش پسران سراسر کشور با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

کد مطلب: ۹۶۹۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پایان مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان در بخش پسران سراسر کشور  در مشهد

قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، در مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات مدیحه‌سرایی و همخوانی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور در تالار بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی، ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان برنامه گفت: میزبانی شما دانش‌آموزان قرآنی در سومین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی قرآن‌آموزان دارالقرآن‌های آموزش و پرورش سراسر کشور افتخار ماست.

وی افزود: خوشبختانه از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و همچنین آستان قدس رضوی، تعاملات خوبی برای برگزاری این دوره از مسابقات دانش‌آموزی صورت گرفت که از جمله آن می‌توان به اجرای همخوانی و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان در حرم مطهر رضوی اشاره کرد، این ارزشمند است و خستگی را از تن همه مسئولان اجرایی خارج کرد.

خدابنده با اشاره به اولویت بحث قرآن، عترت و نماز در آموزش و پرورش عنوان کرد: امید است برگزاری این مسابقات باعث ارتقاء دارالقرآن‌های آموزش و پرورش سراسر کشور شود و در راستای کیفی‌سازی فعالیت‌های قرآنی گام‌های موثری برداشته شود

در این دوره از مسابقات گروه تواشیح الهادی(ع) از استان خوزستان به سرپرستی و مربی‌گری جاسم حسینی‌زاده و با همراهی مهدی حویزه‌نژاد، هادی عموری، احمد کعبی اصل سوره، علی حزابیان، مرتضی بغلانی، احمد عبیاوی و عطاءالله باوی موفق به کسب رتبه نخست شد.

گروه تواشیح آل‌طه از استان آذربایجان شرقی به سرپرستی و مربی‌گری محمدرضا صادقی با همراهی اعضای گروه ۶ نفره امیرمحمد مجنونی، امیرحسین رفاهی، محمدمهدی عباسی اول، محمودرضا هلالی، علی عباس‌پور و حسین افراز در جایگاه دوم قرار گرفت.

رتبه سوم در سومین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان سراسر کشور توسط گروه تواشیح دارالقرآن شهید بهشتی از استان مازندران به سرپرستی و مربی‌گری مصطفی قاسمی و با همراهی امیرمحمد میرابی، خاتم رمضانی، محمدمهدی انتظاریان، عرفان حسن‌پور، محمدرضا باقری، ابوالفضل فلاح و ابوالفضل حسن‌زاده کسب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار