یوسف بهارلو: توزیع مستمر خدمات و فراهم آوردن امکانات رفاهی بیشتر برای همکاران در اولویت برنامه‌های پیش روی معاونت پشتیبانی شهرستان‌های تهران است

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در مجمع عمومی انتخابات هیات مدیره صندوق وام ضروری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نگاه ویژه به رفع مشکلات رفاهی همکاران را از اولویت مجموعه تحت مدیریت خود عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۶۹۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو: توزیع مستمر خدمات و فراهم آوردن امکانات رفاهی بیشتر برای همکاران در اولویت برنامه‌های پیش روی معاونت پشتیبانی شهرستان‌های تهران است

با حضور مدیر کل و اعضای شورای معاونین مجمع عمومی انتخابات هیات مدیره صندوق وام ضروری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در محل نمازخانه اداره کل برگزار شد.

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: از زمانی که این مسولیت را بر عهده گرفته‌ام درصدد رفع مشکلات معیشتی و رفاهی همکاران فرهنگی بوده‌ام و با وجود همه مشکلات اقتصادی آموزش و پرورش و تورم موجود در جامعه با همکاری مجموعه معاونت پشتیبانی با ایجاد ساز و کارهای مناسب به جهت رفع این کمبودها تلاش کرده‌ایم و افزایش میزان وام صندوق ضروری از جمله آنها است.

وی در ادامه بهره‌برداری صحیح از منابع مالی استان را مهم ارزیابی کرد و با اشاره به راه‌اندازی سامانه خدمات رفاهی در این استان افزود: توزیع مستمر خدمات و فراهم آوردن امکانات رفاهی بیشتر برای همکاران در اولویت برنامه‌های پیش روی این معاونت است.

بهارلو انتخابات هیات مدیره صندوق وام ضروری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را اولین تجربه استان معرفی کرد که طبق مفاد اساسنامه این انتخابات با حضور همه اعضا می‌شود.

شایان ذکر است مجمع عمومی انتخابات هیات مدیره صندوق وام ضروری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور اکثریت اعضاء در نماز خانه اداره کل برگزار شد و منتخبین به شرح ذیل می‌باشند؛

1 - مهدی حاجی شمسایی

2 - مقداد ترابی

3 - اسماعیل رسولخانی

4 - عباس معبودی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار