صیدلو: با پذیرش کاستی‌های موجود عملکرد خوب را باید سرلوحه کارهایمان قرار دهیم

تهان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مجمع عمومی انتخابات هیات مدیره صندوق وام ضروری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فراهم آوردن امکانات رفاهی را برای فرهنگیان از جمله اهداف آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۶۹۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: با پذیرش کاستی‌های موجود عملکرد خوب را باید سرلوحه کارهایمان قرار دهیم

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مجمع عمومی انتخابات هیات مدیره صندوق وام ضروری که با حضور اعضای شورای معاونین در محل نمازخانه اداره کل برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اولین انتخابات صندوق برای تعیین اعضای هییت مدیره این صندوق از طریق آراء مستقیم اعضاء، گفت: حفظ کرامت و عزت فرهنگیان همیشه سرلوحه تیم مدیریت آموزش و پرورش این استان بوده است و با همین دغدغه باید در جهت بهره‌مندی بیشتر همه عزیزان تلاش کنیم.

وی با اشاره به گذشت یکسال از زمان مدیرتی خود از همکاران خواست تا نقاط ضعف و قوت این دوره را مطرح کنند و افزود: باید با پذیرش کاستی‌های موجود در فرایندهای کاری عملکرد خوب را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم و به تلاش بیش از پیش خود ادامه دهیم.

شایان ذکر است مجمع عمومی انتخابات هیات مدیره صندوق وام ضروری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور اکثریت اعضاء در نماز خانه اداره کل برگزار شد و منتخبین به به شرح ذیل می‌باشند؛

1 - مهدی حاجی شمسایی

2 - مقداد ترابی

3 - اسماعیل رسولخانی

4 - عباس معبودی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار