سخنگوی دولت: تصمیم دولت درباره بنزین را خوب به مردم توضیح ندادیم

تهران (پانا) - سخنگوی دولت با اشاره به تصمیم اخیر دولت در اصلاح قیمت بنزین می‌گوید که اجرای این برنامه به خوبی برای مردم توضیح داده نشد.

کد مطلب: ۹۶۹۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی دولت: تصمیم دولت درباره بنزین را خوب به مردم توضیح ندادیم

به گزارش مهر، علی ربیعی در مراسم «دوره بین‌المللی آموزشی مدیریت پروژه‌های اشتغال روستایی و کاهش فقر» که صبح امروز با حضور ۱۵ کشور در تهران برگزار شد، با اشاره به تصمیم دولت در خصوص عادلانه‌تر کردن توزیع یارانه‌ها و همچنین اصلاح قیمت بنزین اظهار داشت: در سه روز اخیر به نظرم عادلانه‌تر تصمیم گرفتیم و یارانه‌ها را هدفمندتر کردیم.

وی افزود: امروز بیش از ۵۰ درصد ایرانیان خودرو ندارند و در صورت ادامه شرایط قبل، پول بنزین و یارانه‌ها را یا باید به کشورهای همسایه و منطقه در قالب قاچاق بنزین پرداخت می‌کردیم یا افرادی که ۳۳ برابر دهک‌های پایین جامعه از یارانه‌ها برخوردار بودند، از این شرایط بهره‌مند می‌شدند.

سخنگوی دولت ادامه داد: درست است که ما در خصوص قیمت بنزین به مردم نتوانستیم خوب توضیح دهیم، اما ذات این تصمیم در جهت عادلانه کردن توزیع یارانه‌ها بود.

سخنگوی دولت در حاشیه این مراسم با بیان اینکه نگرانی مردم از قطعی اینترنت را درک می کنیم، گفت: چنانچه اطمینان حاصل شود که آرامش در استان‌ها برقرار است، اینترنت وصل می‌شود.

وی افزود: تلاش کردیم مسائل مربوط به مشاغل اینترنتی و بانک ها را حل کنیم.

ربیعی گفت: البته برخی از کارهای دانشجویی و مشاغل دیگر که به نوعی با اینترنت در ارتباط هستند، هنوز مشکلاتی دارند و هنوز حل نشده است و این موضوع برای ما قابل درک است.

ربیعی تصریح کرد: اما همه ما می‌پذیریم که در این شرایط برخی از این فضا سوء استفاده می‌کنند. قطعی اینترنت تصمیم شورای عالی امنیت ملی کشور است و چنانچه اطمینان حاصل شود که آرامش در استان‌ها برقرار است و سوء استفاده ای صورت نمی‌گیرد، اینترنت وصل خواهد شد.

سخنگوی دولت تأکید کرد: نگرانی مردم را درک می‌کنیم اما نگرانی بزرگتر حفظ آرامش در کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار