استاندار زنجان:

اعتبارات حوزه اجتماعی نباید در محل دیگر هزینه شود

زنجان (پانا) - استاندار زنجان تأکیدکردمبالغی که برای حوزه اجتماعی از جمله موادمخدر در نظر گرفته شده است مطلقا نباید در محل دیگری هزینه شود.

کد مطلب: ۹۶۹۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اعتبارات حوزه اجتماعی نباید در محل دیگر هزینه شود

فتح الله حقیقی در ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار داشت: این اعتبارات ازآن چهار دستگاه متولی است و باید در جهت پیشگیری از اعتیاد و طلاق و صیانت از خانواده و طرح یاریگران زندگی، هزینه شود.

وی ادامه داد: برای انجام این چهار طرح که برای هر طرح یک نهاد متولی و مجری است باید سایر نهادها و همچنین NGO ها به کمک آن نهاد بیایند و اینطور نباشد که قراردادی با یک نهاد منعقد شود و بقیه دستگاه‌ها حذف شوند و باید کارها درست و متقن باشد.
حقیقی تأکید کرد: با توجه به اهمیت مسایل مربوط به حوزه اجتماعی مدیران باید شخصا در جلسات این شورا حاضر شوند.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از همراهی مردم استان زنجان در اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و اصلاح نرخ بنزین تقدیر کرد و گفت: با اجرای این طرح طی روزهای اخیر هیچگونه مشکلی در این استان نداشتیم و مردم استان بهترین واکنش را در سطح کشور نسبت به این موضوع داشتند.
گفتنی است؛ پیش از این، علی ربیعی سخنگوی دولت، محمود واعظی رئیس‌ دفتر رئیس جمهوری و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از شامگاه جمعه تاکنون در اظهارنظرهایی جداگانه تأکید کرده‌اند که موضوع تغییر بهای بنزین مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا و تصمیم همه اجزای نظام است. همچنین دولت با توجه به دغدغه‌هایی که درباره معیشت مردم وجود دارد موظف است تا تمام پولی که از این مسیر به دست می‌آید در قالب یارانه‌ای جداگانه به حدود ۶۰ میلیون‌نفر از مردم ایران پرداخت کند و مهمترین مساله دولت در این اصلاح قیمت، اصلاح نظام پرداخت یارانه به نفع همه مردم بوده است.
دولت تاکید کرده است که به سرعت سازوکار پرداخت یارانه اصلاح قیمت بنزین اعلام می‌شود و ۶۰ میلیون ایرانی از آن بهره‌مند خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار