صیدلو: بیست و دومین دوره طرح ملی" 50 هزار نمایشگاه در 50 هزار مدرسه" در مدارس شهرستان‌های استان تهران به اجرا درآمد

تهران (پانا) - همزمان با آغاز هفته کتابخوانی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از اجرای بیست و دومین دوره طرح ملی 50 هزار نمایشگاه در 50 هزار مدرسه شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۹۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: بیست و دومین دوره طرح ملی" 50  هزار نمایشگاه در 50 هزار مدرسه"  در مدارس شهرستان‌های استان تهران به اجرا درآمد

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر افزود: همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و کتاب خوانی، بیست و دومین دوره طرح ملی 50 هزار نمایشگاه در 50 هزار مدرسه از ابتدای هفته کتاب و کتابخوانی آغاز شده است.

صیدلو گفت: به منظور دستیابی به اهداف متعالی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و گسترش فرهنگ کتابخوانی در مدارس می‌توان گفت؛ مطالعه و کتاب خواندن از اهمیت بسزایی برخوردار است و دانش‌آموزان را قادر می‌سازد که درتعامل و فعالیت‌های اجتماعی پیشرو باشند و اساس موفقیت آنان در جامعه باشد.

صیدلو در ادامه با بیان اینکه جهت حفظ پویایی و مدیریت مجموعه کتابخانه مدارس برای اولین بار شیوه نامه جایگزینی به مدارس سراسر کشور ابلاغ شده است، افزود: برای اجرای بهتر این طرح تعداد 128 بسته کتاب از طرف معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل به همه مناطق اهدا می شود.

صیدلو در پایان گفت: با توجه به اینکه شعار بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و کتاب خوانی " حال خوش خواندن" می‌باشد گفت: امیدواریم بتوانیم انس و الفت هر چه بیشتر دانش‌آموزان و معلمان با کتاب و کتابخانه و فعالیت‌های کتابخوانی را فراهم آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار