استاندار آذربایجان شرقی: شعور و آگاهی مردم تبریز اجازه سوءاستفاده را به دشمنان نخواهد داد

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از شعور و آگاهی مردم تبریز در عدم همراهی با اغتشاش‌گران و برهم‌زنندگان نظم عمومی، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی و امنیت جامعه با چنین تحرکاتی که بدون تردید از بیرون کشور هدایت می‌شود، خدشه دار نخواهد شد.

کد مطلب: ۹۶۹۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان شرقی: شعور و آگاهی مردم تبریز اجازه سوءاستفاده را به دشمنان نخواهد داد

محمدرضا پورمحمدی در نشست اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه تبریز و آذربایجان همواره در مواجهه با تهدیدها و آسیب‌ها متفاوت عمل کرده است، افزود: رسانه‌های بیگانه و معاند در جریان اخیر، با نشر اکاذیب سعی در بزرگنمایی اتفاقات تبریز داشتند، اما شعور و آگاهی مردم تبریز اجازه سوءاستفاده به دشمنان را نداد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی جریان‌های خاصی که بدون تردید از بیرون کشور هدایت می‌شد، نتیجه‌ای جز تحرکات عده‌ای معدود در دو نقطه شهر نداشت و مردم تبریز در هیچ یک از این تحرکات دخالت نکردند.

پورمحمدی افزود: نیروی انتظامی هم در این ماجرا ازجان‌گذشتگی کرد و با وجود دستگیری عده‌ای از عوامل ایجاد ناامنی، حداکثر مدارا در این قضیه صورت گرفت.

وی با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در خصوص حوادث پیش‌آمده در برخی از شهرهای کشور، اظهار داشت: حمایت ایشان از تصمیم سران قوا، فصل‌الخطاب است.

پورمحمدی همچنین با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر پرداخت کمک معیشتی برای ۱۸ میلیون خانوار تا اوایل هفته آینده، گفت: هدف دولت از اصلاح قیمت بنزین، حمایت از اقشار کم‌درآمد و کمک به معیشت مردم است که این موضوع باید به طور دقیق تبیین شود.

وی با بیان اینکه مردم، پشتوانه امنیت پایدار هستند، گفت: مردم تبریز با اعلام برائت از اغتشاش‌گران، به دشمنان انقلاب و کشور نشان خواهند داد که فرصتی برای توطئه‌چینی آنان وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار