رئیس انجمن نمایش استان یزد:

۱۸ اثر به بخش مسابقه جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی راه یافت

یزد(پانا)-رئیس انجمن نمایش استان یزد گفت : آثار راه یافته به سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی «چتر زندگی» یزد معرفی شدند.

کد مطلب: ۹۶۹۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد

احمد ندافی با اشاره به اینکه ۱۵۶ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی در یزد رسید، اظهار داشت: هیئت انتخاب این جشنواره پس از بررسی آثار، ۱۸ اثر را شایسته راهیابی به بخش رقابت این جشنواره معرفی کرد.

وی عنوان کرد: آثار رسیده به جشنواره در این مرحله توسط سیدحسین پیغمبری، سامان خلیلی و سیدمحمدرضا گلزاری به عنوان هیئت انتخاب، داوری شدند.

دبیر سومین جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی بیان کرد: «چشمان کاملا بسته» به کارگردانی سید پویا امامی از اصفهان، «رادیکال زندگی» به کارگردانی سیدفاضل خانی از ایوان غرب، «یک وال برای خدا نامه نوشت» به کارگردانی بهنام کاوه از آبادان، «تیک تاک» به کارگردانی نازیلا امینی از آذربایجان غربی، «عروس آب» به کارگردانی مهدی صالحیار از تبریز، «هشتگ لاکچری» به کارگردانی میثم سرآبادانی از تفرش، «دست کاری» به کارگردانی مهدی ضیائیان پور از تهران و «آدم ها با فرهنگ» به کارگردانی رضا فقیهی از تهران از آثار راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره هستند.

ندافی، «منذور» به کارگردانی ملیحه دهقانی از تهران، «گل پری» به کارگردانی سعید بالینی از زاهدان، «چسب زخم» به کارگردانی امیر رجب پور از قزوین، «یک نمایش واقعی» به کارگردانی مرتضی اسدی مرام از کرمانشاه، «دیفرنس» به کارگردانی پژمان شاهوردی از لرستان، «کالبد شکافی یک اتفاق» به کارگردانی مهدی حبیبی از ملایر، «نابودگر» به کارگردانی زمان ارکمان از یزد، «آشیانه درد» به کارگردانی حسین خانی از یزد، «خط آبی» به کارگردانی مریم نیک آئین از یزد و «سر قرار» به کارگردانی محمد قائمی از یزد را از دیگر آثار راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره اعلام کرد.

وی ادامه داد: با نظر هیئت انتخاب و دبیرخانه جشنواره، یک اثر از بخش تئاتر خیابانی بیست و هشتمین جشنواره استانی تئاتر یزد به این آثار اضافه خواهد شد تا تعداد آثار راه یافته به بخش رقابتی جشنواره به عدد ۱۹ برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار