گوهری راد در همایش یادبود «همکلاسی آسمانی» :

یکی از اهداف آموزش و پرورش تقویت روحیه ایثار و شهادت دانش آموزان است

گرگان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش گلستان همایش 600 آلاله شهید دانش آموز وفرهنگی استان گفت: یکی از اهداف آموزش و پرورش تقویت روحیه ایثار و شهادت دانش آموزان است.

کد مطلب: ۹۶۹۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
یکی از اهداف آموزش و پرورش تقویت روحیه ایثار و شهادت دانش آموزان است

به گزارش خبرگزاری پانا استان صبح امروز 27 آبان 98 یادواره 600 شهید دانش آموز و فرهنگی استان گلستان با عنوان «همکلاسی آسمانی» با حضور سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه نینوا گلستان، عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ودیگر مسئولین استان و شهرستانی در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد.

گوهری راد در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد وخاطره 600آلاله شهید دانش آموز و فرهنگی استان اظهار کرد: افتخار دستگاه آموزش و پرورش در این چهل سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد، علاوه بر مسائل آموزشی و پرورشی، پاسداشت روحیه ایثار و شهادت و تعمیق باورهای دینی در دانش آموزان بوده است.

وی افزود: 36 هزار شهید دانش آموز و فرهنگی افتخار بزرگی برای آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه یکی از نقشه های شوم و دسایس مدرن دشمن دور کردن نسل نوجوان و جوان از روحیه ایثار و شهادت است گفت: تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا روحیه ایثار، شهادت و ولایتمداری در دانش آموزان حفظ شده و ارتقاء یابد.

گوهری راد در پایان گفت: یکی از رسالت های خطیر آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد عظیم فرهنگ ساز، پرورش دانش آموزانی در طراز انقلاب اسلامی است تا بتوانند دلیرانه از ارزش ها و میهن خود دفاع کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار