روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره:

بازدید از مدارس آزادی و شهید مطهری شبانکاره صورت پذیرفت

شبانکاره،بوشهر(پانا)_رئیس و معاون آموزشی آموزش و پرورش از دبیرستان آزادی و آموزشگاه شهید مطهری بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۶۹۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از مدارس آزادی و شهید مطهری شبانکاره  صورت پذیرفت

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، رئیس و معاون آموزشی آموزش و پرورش از دفاتر برنامه های دبیرستان آزادی و آموزشگاه شهید مطهری بازدید کردند.

رئیس آموزش وپرورش با سپاس از مدیران مدارس فوق ابراز داشت: برنامه های امسال مدارس می بایست مبتنی بر سند تحول بنیادین باشد و به رشد فکری، گفتاری، دینی و رفتاری دانش آموزان بتواند کمک کند وتاثیری مثبت وملموس بر دانش آموزان داشته باشد.

هوشنگ عباسی در ادامه افزود: مدیران می توانند با اجرای برنامه های مشاوره ای هم از آسیب های اجتماعی جلوگیری کنند و هم دانش آموزان ووالدین را از وجود خطرات این آسیب ها آگاه سازند.

وی همچنین بیان کرد: خروج دانش آموزان از مدرسه به منظور اردوهای آموزشی، ورزشی و تفریحی حتما بارضایتنامه ولی دانش آموز صورت پذیرد، در غیر اینصورت خروج آنها ممنوع می باشد.

سپس محمد بحرینی فرد اظهار داشت: بحث آموزش می تواند در برخی مواقع بصورت آزمایشگاهی و عملی صورت بگیرد تا انتقال پیام و امر آموزش با کیفیت بهتری انجام شود.

وی در ادامه گفت: توانمند سازی نیروهای آموزشی زیر نظر گروه های آموزشی بصورت کارگاه های آموزشی ادامه می یابد تا نتیجه مطلوب و مورد نظر بدست بیاید.

همچنین در ادامه بازدید از مدارس فوق کمبود ها، مشکلات و راهکارهای پیشنهادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار