مجمع مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی نطنز برگزار شد

نطنز (پانا) - مجمع مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی شهرستان نطنز با حضور زهیری مدیر سازمان دانش آموزی ، چاوش پور مدیر و معاون پرورشی در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد .

کد مطلب: ۹۶۹۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مجمع مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی نطنز برگزار شد

رضا چاوش پور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت های سید رضا حسینی در زمان تصدی پست رییس سازمان دانش آموزی آموزش وپرورش شهرستان نطنزگفت:در سازمان دانش آموزی برنامه ها و اهداف زیادی قابل اجرا می باشد چون سازمان دانش آموزی یک نهاد غیر دولتی می باشد میتوان در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش از این سازمان استفاده نمود.
وی گزارشی از برنامه ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی نطنز را بیان نمود و افزود:دانش آموزان مدارس نطنز با پشتکار و تلاش خود توانستند در مجلس دانش آموزی جایگاه داشته باشند و استعداد ها و هدف دانش آموزان برای رسیدن به اهداف خود قابل تحسین می باشد .
زهیری رییس سازمان دانش آموزی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین سازمان دانش آموزی بایت جذب حداکثری دانش آموزان در سامانه پیشتازان گفت: نطنز پتانسیل خوبی برای ارائه برنامه ها و طرح در سطح استان و کشور دارد و در طول چندین سال گذشته سازمان دانش آموزی نطنز توانسته با ارائه یک نقشه راه جامع و کامل به اهداف خود در کلیه برنامه ها دست یابد .
وی به مربیان تاکید نمود دانش آموزان در مدارس میتوانند بهترین شیوه های تربیتی و اخلاقی را از مربیان بیاموزند و این مهم مسئولیت مربیان را دو چندان می نماید .
رییس سازمان دانش آموزی استان اصفهان خاطر نشان نمود مربیان با تشکیل انجمن های دانش آموزی در مدارس و تقسیم وظایف برنامه های سازمان را به درستی اجرا و مهارت های زندگی را به دانش آموزان بیاموزند .
در پایان جلسه مربیان نظرات و پیشنهادت خود را در زمینه های تشکیل کارگاه های قطبی ، دوره های ضمن خدمت ، اردوهای درون استانی ، تقدیر از دانش آموزان پیشتاز در مراسمات بیان و درباره آنها بحث و تبادل نظر گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار