اعطای نشان شهروندی کرمانشاه به پروفسور کلانتر هرمزی سرپرست تیم خیریه مرهم

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه در مراسم اختتامیه تیم جراحان خیریه "مرهم" ضمن اهدای لوح تقدیر، نشان شهروندی کرمانشاه را به پروفسور کلانتر هرمزی اعطا کرد.

کد مطلب: ۹۶۹۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اعطای نشان شهروندی کرمانشاه به پروفسور کلانتر هرمزی سرپرست تیم خیریه مرهم

هوشنگ بازوند استاندار کر مانشاه در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت، میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از حضور تیم جراحان پلاستیک «مرهم» در کرمانشاه و انجام اعمال جراحی رایگان شکاف لب و شکاف کام به سرپرستی پروفسور «عبدالجلیل کلانترهرمزی»صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

استاندار کرمانشاه از اعضای این تیم به عنوان سرمایه های ارزشمند جامعه پزشکی و ایثارگران بی ادعا نام برد و تصریح کرد: در بازدید از بیمارستان شاهد تلاش این عزیزان بودم به گونه ای که تعداد ١٧٥ عمل جراحی ضمن ثبت رکوردی جهانی لبخند مهربانی را برای مردم کرمانشاه به هدیه گذاشت.

وی افزود: مردم این دیار غیور، با استقامت و ولایت مدار هستند که با ١٠ هزار شهید همواره نماد ایستادگی و مقاومت بوده اند و در بحران زلزله و سیل نیز ثابت کردند که می توان با انسجام و وحدت، از سد مشکلات در هر شرایطی عبور کرد.

بازوند ادامه داد: خدمت به این مردم واقعا افتخار است و چند ماه پیش با پرفسور کلانتر هرمزی دیدار و از گروه دعوت شد که این عزیزان نیز بر حسب علاقه و کمک به مردمان این دیار با عشق و حس نوع دوستی، عصاره امید و زندگی را به این انسانها بذل و بخشش کردند و به این بیماران زندگی بهتری هدیه دادند.

وی افزود: اگر این تیم پزشکی در استان مستقر نمی‌شد، بیماران علاوه بر صرف هزینه‌های کلان باید پروسه تشکیل پرونده، نوبت‌گیری و رفت و آمد به مراکز درمانی را نیز متقبل می‌شدند و هزینه و زمان زیادی را صرف عمل جراحی می‌کردند.

در ادامه این مراسم کلانتر هرمزی گفت: استاندار دلسوز کرمانشاه شخصا از گروه مرهم دعوت کرد و وجود چنین شخصیتی برای استان نعمت است.

وی افزود: در مدت حضور در کرمانشاه استاندار از همه بیماران عیادت کرد و این اقدام برای تیم پزشکی بسیار ارزشمند بود.

کلانتر هرمزی در مراسم اختتامیه این گروه خیریه جراحی که با همت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده بود، سخن می گفت از همکاری مطلوب جامعه پزشکی استان و پرسنل بیمارستان امام خمینی تشکر کرد و اظهار داشت: همه اعضای گروه از خدمت به بیماران این استان تاریخی و قهرمان پرور خوشحال هستند.

وی در پایان ضمن تشکر ویژه از مهندس بازوند گفت: در این سفر با تمام توان و ظرفیت متخصصین و کادر درمانی به کرمانشاهیان عزیز خدمت کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار