چهارمین نشست ستاد انتخابات گیلان برگزار شد

رشت (پانا) - استاندار گفت: حفظ سلامت و ارتقاء سه رکن امنیت، مشارکت و رقابت از معیار‌های برگزاری انتخاباتی پرشور و متناسب با مردم سالاری دینی است.

کد مطلب: ۹۶۹۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین نشست ستاد انتخابات گیلان برگزار شد

به گزارش پانا ؛ استاندار گیلان گفت : در چهارمین نشست ستاد انتخابات گیلان در روند برپایی انتخابات را از وظایف ذاتی مجریان، بازرسان و ناظران این عرصه مهم سرنوشت ساز دانست.
بر رعایت اصل بی طرفی از سوی تمامی دست اندرکاران برپایی انتخابات دوم اسفندماه تاکید کرد و افزود: معیار قراردادن چارچوب‌های قانونی مرتبط با انتخابات و تلاش برای الکترونیکی کردن روند برپایی آن از الزاماتی است که می‌تواند اهداف مربوط به سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را در عرصه‌ی انتخابات تضمین کند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر زیرساخت‌های لازم برای الکترونیکی برگزارکردن انتخابات در ۹۹ درصد از حوزه‌های انتخابی استان فراهم شده اضافه کرد: در فرصت باقیمانده تلاش می‌شود این رقم به صد درصد برسد.
معاونان سیاسی، امنیتی اجتماعی و هماهنگی امور عمرانی استانداری و همچنین مسئولان کارگروه‌های هشت گانه ستاد انتخابات گیلان نظرات خود را در خصوص الزامات برپایی انتخاباتی سالم و بدون کم و کاست ارایه کردند و در پی آن تدابیر لازم در خصوص رفع محدودیت‌های زیرساختی و تجهیزاتی و همچنین تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای برگزاری انتخابات دوم اسفند ماه اتخاذ می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار