رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

تعامل و همکاری زمینه ساز پیشرفت است

بردخون،بوشهر(پانا)_رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: تعامل و همکاری بین نهادها زمینه ساز پیشرفت است.

کد مطلب: ۹۶۹۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تعامل و همکاری زمینه ساز پیشرفت است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ظهیر محمودی در نشست با فرمانده انتظامی بخش بردخون اظهار داشت: تعامل و همکاری بین بخشی در بین ادارات و نهادهای جامعه مسیر موفقی را برای بهبود و کاهش آسیب های اجتماعی رهنمون خواهد شد .

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: هدف دستگاه‌های اجرایی ایجاد جامعه‌ای آرام و ایمن برای شهروندان است و تعامل آموزش و پرورش با نیروی انتظامی نیز اقدامی در راستای تحقق این هدف والا و مهم است.

وی اضافه کرد: برگزاری جلسات تعاملی برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم است و امید می رود با استفاده از فضای مناسب موجود و تعاملات خوب بین سازمان ها، شاهد امنیت پایدار در منطقه باشیم.

محمودی ادامه داد: همه ادارات و نهادها وظیفه خدمت صادقانه به مردم را دارند و برای تحقق این امر مهم تلاش می کنند زیرا تعامل و همکاری بین نهادها و فعالیت هدفمند زمینه ساز پیشرفت در جامعه است.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون ابراز داشت: همدلی و تعامل بین ادارات مهم ترین عامل پیشبرد اهداف سازمانی است و زمانی که بین نیروها تعامل و همبستگی وجود دارد کاستی و ضعفی در منطقه احساس نخواهد شد و نتیجه آن کاهش آسیب ها و جلوگیری از حوادث احتمالی است .

فرمانده انتظامی بخش بردخون نیز در این نشست گفت: برقراری امنیت یکی از وظایف مهم و حساس نیروی انتظامی است اما بدون همراهی، حمایت و مشارکت مردم و مسؤولان قادر به اجرای مأموریت های خود نیستیم.

حسین محمّدکریمی افزود: نبود امنیت در جامعه همه حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و سیاسی جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد که خوشبختانه با تلاش نیروی انتظامی و ارگان‌های انتظامی و نظامی شاهد امنیتی پایدار در کشور هستیم.

وی اضافه کرد: تلاش شده امنیت مراکز آموزشی و پرورشی و مسیر رفت و آمد دانش آموزان و فرهنگیان تقویت شود و با وجود همه کمبودها و مشکلات، ذره ای از هدف خود که ایجاد نظم و امنیت است، غفلت نکرده ایم.

در این نشست که تعدادی از معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش و نیروی انتظامی حضور داشتند، فرمانده انتظامی بخش بردخون با تقدیم لوح و هدیه ای از تعامل و همکاری آموزش و پرورش منطقه تقدیر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار