دو هزار دانش آموز جلگه رخ در طرح میهمانی جوانه ها شرکت می کنند

جلگه رخ (پانا) -– بیش از دو هزار دانش آموز جلگه رخ در طرح میهمانی جوانه ها شرکت می کنند.

کد مطلب: ۹۶۹۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دو هزار دانش آموز جلگه رخ در طرح میهمانی جوانه ها شرکت می کنند

نگار مطهری مدیر کانون شهید چمران جلگه رخ در رابطه با این طرح گفت: طرح میهمانی جوانه ها با هدف تقویت روحیه شادابی و نشاط، کشف و شکوفایی استعداد های دانش آموزان و آشنایی دانش آموزان با کانون در دوره اول و دوم دبستان در کانون های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش اجرا می شود.

وی ادامه داد:در این طرح آموزه های لازم برای دانش آموزان در اجراهای شاد و فضایی مفرح به آنان ارائه می شود.

مطهری افزود: قائده بر این است تا دانش آموزان با حضور در کانون در این طرح شرکت نمایند اما به دلیل اینکه بیش از هشتاد درصد دانش آموزان جلگه رخ در مدارس روستایی حضور دارند، ما به وجود مشکلات و زحمات بسیار، به دلیل کاهش هزینه های رفت و آمد و خطرات ناشی از آن و مهمتر از همه بهرمندی هر چه بیشتر دانش آموزان روستایی از این برنامه، تصمیم گرفتیم این طرح به صورت دوره ای هر هفته در یک مدرسه اجرا شود.

مدیر کانون شهید چمران همچنین گفت: ما با بهرمندی از دو تن از همکاران فرهنگی صاحب ذوق به عنوان مجری برنامه، برنامه هایی شامل کارگاه قصه، مسابقه نقاشی، مسابقه ستارگان و بازی های بومی را برای دانش آموزان اجرا می کنیم. همچنین پیش بینی کرده ایم تا پایان سال تحصیلی بیش از دو هزار دانش آموز دبستان، در این طرح حضور یابند.

شایان ذکر است افتتاحیه طرح میهمانی جوانه در سال جاری با حضور دانش آموزان و مسئولین اداری در مدرسه معصومی روستای نسر اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار