مراسم جشن تکلیف ویژه فرزندان کارکنان پست استان برگزار شد

یزد(پانا)- امام جماعت پست استان یزد دراین مراسم گفت :زندگی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) راهنمای بسیار روشنی است برای کسانی که بخواهند به بهترین حیات دنیوی و اخروی دست یابند .

کد مطلب: ۹۶۹۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام و المسلمین رضایی ادامه داد : ورود به مرحله تکلیف و مکلف شدن را می توان از بهترین و شیرین ترین رخدادهای زندگی برشمردکه آدمی به سمت رستگاری و کمال هدایت می شود .

وی افزود : دین ؛ برنامه زندگی است و انجام واجبات و ترک محرمات برای پرورش و بالندگی روح انسان حیاتی و ضروری است و ضمن تشریح شرایط سن تکلیف برای تازه مکلفین ، آنها را به خواندن قرآن و نماز تشویق نمود.

رحمانی پور مدیرکل پست استان نیز ضمن تبریک به فرزندان همکارانی که به سن تکلیف رسیده‌اند، گفت: با رسیدن به سن تکلیف بایستی خودتان را در شرایط جدید قرار دهید و تکلیف خودتان را به نحو احسن انجام داده و رضایت خداوند مهربان را مدنظر قرار دهید.

وی به سن تکلیف رسیدن را افتخاری دانست که خدا به فرزندانمان اعطا کرده و اظهار داشت : امیدواریم برگزاری جشن تکلیف به عنوان یک سنت حسنه ، سبب جذب بیشتر فرزندان همکاران به امور دینی و ایجاد شوق به مسائل معنوی در آنان گردد.

درپایان خانم رضاییان دبیر شورای فرهنگی اداره کل پست استان یزد با بیان اینکه فرارسیدن سن تکلیف یک موهبت الهی است ، افزود : شما عزیزانی که تازه به سن تکلیف رسیده اید ، باید با محور قرار دادن دستورات دین در تمامی عرصه‌های زندگی سعی کنید در مسیر بندگی خداوند متعال قدم بردارید.

لازم به ذکر است قرائت زیبای قرآن در ابتدای برنامه ، پخش نماهنگهای مرتبط و اهدای لوح و هدایا به فرزندان همکاران ، از دیگربرنامه های فرهنگی و معنوی این مراسم خاطره انگیز بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار