حوادث هفته گذشته هزار و ۴۴۳ مصدوم بر جای گذاشت

تهران (پانا) - رئیس سازمان اورژانس کشور گفت طی هفته گذشته (از هجدهم تا بیست و چهارم آبان ماه) در مجموع ۴۳۸ حادثه ویژه در سامانه مرکز مدیریت عملیات بحران (EOC) ثبت شد که در پی این حوادث هزار و ۴۴۳ نفر مصدوم شدند.

کد مطلب: ۹۶۸۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
حوادث هفته گذشته هزار و ۴۴۳ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش روابط عمومی اورژانس، پیرحسین کولیوند گفت: از مجموع هزار و ۴۴۳ نفر مصدوم حوادث ویژه، هزار و ۲۱۷ نفر از سوی اورژانس به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند، ۲۲۶ نفر در محل از سوی امدادگران اورژانس ۱۱۵ درمان سرپایی شدند و نیز ۱۲۲ نفر جان خود را از دست دادند.

وی توضیح داد: از مجموع ۴۳۸ حادثه ویژه ثبت شده طی هفته گذشته، ۱۴۱ مورد حوادث ترافیکی که (معادل ۳۲ درصد از کل حوادث ثبت شده) و ۲۹۷ مورد حوادث غیرترافیکی (معادل ۶۸ درصد از کل حوادث ثبت شده) بودند. طی هفته گذشته، ۶۴ مصدوم طی ۶۴ ماموریت، از سوی اورژانس هوایی به مراکز درمانی و بیمارستانی انتقال یافتند.

وی گفت: ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی، در سوانح عمدی و غیرعمدی، حوادث غیرمترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار