کارگاه های هم اندیشی مسئولین دبیرخانه های مدارس نیشابور برگزار شد

نیشابور(پانا)- جلسه هم اندیشی مسئولین دبیرخانه های مدارس متوسطه نیشابور در محل هنرستان وکیلی8 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۸۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه های هم اندیشی مسئولین دبیرخانه های مدارس نیشابور برگزار شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور این دبیرخانه ها را به عنوان عاملی بر اجرای شعار آموزش و پرورش استان (امید آفرینی، مشارکت پذیری و مهارت آموزی) معرفی کرد و گفت: کار تیمی سخت و دشوار است و باید یاد بگیریم باکار مشارکتی و فعالیت گروهی فضایی با نشاط و پویا برای دانش آموزان فراهم کنیم.

حسین مهرابادی افزود: در حال حاضر تعداد 47 دبیرخانه در موضوعات محتلف در حال فعالیت هستند که با برنامه های تببین شده امید داریم توفیقات چشمگیری از این فعالیت حاصل شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نیشابور با تاکید بر اهمیت این دبیرخانه ها، لزوم تمرکز زدایی و مدیریت مشارکتی را از اهداف مهم این کمیته ها دانست و گفت:تمرکز زدایی و مشارکت باعث ایجاد دوستی، مودت و احترام در سایر امور می شود.

ابراهیم امین نژاد افزود: استفاده از ظرفیت های ممتاز درون سازمانی و برون سازمانی، ارتقاء کمی و کیفی خدمات آموزش و پرورش، تخصص گرایی و بهره وری از دانش دیگران، تحقق اهداف سند تحول بنیادین، افزایش ضریب و پوشش این طرح ها در دل مدارس از اهداف مهم دیگر تبیین شده در دبیرخانه ها به شمار می رود و تلاش ما بر این است، بهترین ها بتوانند به عنوان نمایندگان شایسته در سطح شهرستان و استان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار