مدیر کل آموزش و پرورش استان در هشتمین نشست مشترک شورای معاونین و روسای ادارات مناطق و نواحی استان: همه باید در مسیر ارتقای سازمانی حرکت کنیم

زنجان(پانا)-هشتمین نشست مشترک شورای معاونین و روسای ادارات آموزش وپرورش مناطق و نواحی استان زنجان با حضور ابراهیم رفیعی، مدیر کل آموزش و پرورش استان ،جهانگیر صفری، مدیر کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان، در سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۸۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان در هشتمین نشست مشترک شورای معاونین و روسای ادارات مناطق و نواحی استان: همه باید در مسیر ارتقای سازمانی حرکت کنیم

ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) گفت : وجود نازنین پیامبراسلام (ص) مایه رحمت برای جهانیان است و نباید در امت مسلمین شاهد اختلاف بود .

رفیعی ضمن تقدیراز برگزاری مراسم زنگ استکبار ستیزی و روز دانش آموز تصریح کرد: امسال با شکوه تر و منظم تر از سال های پیش مراسمات روز دانش آموز در سطح استان برگزار شد .

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان با اشاره به مفهوم بالندگی سازمانی اظهار داشت : یک سازمان بالنده زمانی به وجود می آید که افراد و نیروی انسانی آن سازمان بالنده باشند.

وی افزود: همه باید در مسیر ارتقای سازمانی حرکت کنیم و از واگرایی به شدت پرهیز کنیم و همه به سمت تحقق انسان های بالنده حرکت نماییم .

رفیعی ضمن تقدیر از زحمات همکاران در اجرای پروژه مهر و ارزیابی آن اظهار داشت : این روز ها زمان طلایی در حوزه آموزش است که اگر می خواهیم به نتیجه مطلوبی در این حوزه دست یابیم باید در همین ایام هر کاری که نیاز است انجام دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تاکید بر نظارت جدی و قوی بر تمامی فرآیند های آموزش و پرورش در سطح مناطق و نواحی خاطر نشان کرد : اگر روابط عمومی ها را جدی نگیریم ، زحمات همکاران دیده نخواهد شد.

شایان ذکر است: در این نشست از روسای مناطق و نواحی که حائز رتبه برتر در ارزیابی پروژه مهر سال تحصیلی 99-98 شده بودند، تقدیر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار