مدیرعامل مرکز نیکوکاری محله جنت شیروان:

نام خیرین نیک اندیش تا ابد یادگار و ماندگاراست

شیروان(پانا)- مدیرعامل مرکز نیکوکاری محله جنت شهرستان شیروان در آیین اهدای یک دستگاه صندلی چرخدار به یکی از دانش آموزان ممتاز اخلاقی و درسی این مرکز گفت: دست خیرین نیک اندیش را در جهت رفع مشکلات نیازمندان به گرمی می فشاریم.

کد مطلب: ۹۶۸۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نام خیرین نیک اندیش تا ابد یادگار و ماندگاراست

غلامرضا مکرمی افزود: مرکز نیکوکاری محله جنت یکی از مراکز نیکوکاری فعال شهرستان در امر خدمت رسانی به نیازمندان این محله است و ما این را در عمل ثابت کرده ایم.

عصمت جعفری یکی از اعضای مرکز نیکوکاری محله جنت نیز از تمامی خیرین عزیزی که در جهت کمک به نیازمندان این محله، مرکز نیکوکاری را یاری می کنند تقدیر و تشکر نمود و گفت: تمامی خیرین محترم می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به دفتر مرکز نیکوکاری محله واقع در خیابان جنت جنب مسجد امام سجاد(ع) تحویل نمود و از پاداش دنیوی و اخروی آن بهره مند شوند.

جمشید نصیری فر نیز یکی دیگر از اعضای این مرکز نیکوکاری گفت: یک دستگاه صندلی چرخدار به ارزش 21 میلیون ریال توسط جمعی از خیرین نیک اندیش ابوالقاسم احسنی، سیدتقی حسینی، عبدالحسین زارع، گلابتون صادقی، حسن غریب، حسن قربانی، سید جلیل هاشمی و... به دانش آموز ممتاز اخلاقی و درسی امیر رضایی اهداء گردید.

خبرنگارحسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار