استاندار زنجان:

شرط مهم حضور در انتخابات رعایت حق و عدالت است

زنجان (پانا) - استاندار زنجان گفت، با توجه به نزدیکی به انتخابات باید همگی جامعه را آرام کنیم و شرط مهم حضور در این عرصه رعایت حق و عدالت است.

کد مطلب: ۹۶۸۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
شرط مهم حضور در انتخابات رعایت حق و عدالت است

فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای اداری استان در شهر صائین قلعه با بیان اینکه حضور در جمع مردم این شهر افتخار بزرگی است و از بزرگی مردم این منطقه بسیار شنیدم و ارادت ویژه به مردم این منطقه دارم، ابراز کرد: تا کنون بیش از ۱۰ مرتبه برای رفع موانع تولید در این منطقه حضور داشتم چراکه باید از صنایع و تولیدکنندگان داخلی حمایت و مراقبت کنیم.

وی تصریح کرد: مدیران باید توجیه شوند و در برخی موارد رفع مشکلات نیاز به جلسه با وزرا در مرکز دارد، تمام تلاش ما حل و فصل مشکلات می باشد.

استاندار زنجان قولنامه‌ای بودن برخی از اراضی در مناطق مختلف استان را عامل ایجاد مشکلاتی در برخی از این مناطق دانست و گفت: در شورای تامین هم این موضوع مطرح شد و با پیگیری های انجام شده، مشکل قولنامه ای بودن زمین ها که از گره های این شهر و شهرهای دیگر استان بود، حل شد.

این مسئول تاکید کرد: در زمینه احداث استخر و پروژه های ورزشی شهرستان ابهر که تاکنون ۴پیمانکار عوض کرده، این موضوع نشان می دهد کار روی اصول پیش نرفته و کسانی که در کار مشکل ایجاد کردند از رده خارج می‌شوند.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: برای عقب نماندن کار با مسئولیت خود نامه ترک تشریفات دادم و حتما باید استخر صائین قلعه و هیدج را امسال افتتاح کنیم.

حقیقی با اشاره به اینکه برای پروژه ورزشگاه ابهر چندین ملاقات با مسئولان بالادست کشور داشتیم، بیان کرد: در زمینه احداث سالن ورزشی صائین قلعه که مشکل ساخت دارد هم باید ارزیابی شده و به طور ویژه حل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: انتخابات مظهر اقتدار حضور مردم است و باید به اقتدار بیشتر کشور و وحدت ختم شود.

استاندار بیان کرد: باید انتخابات بدون مسئله و با رعایت قانون از جانب همه، برگزار شود.

مقام عالی اجرایی استان تاکید کرد: همه نمایندگان دولت و مجریان انتخابات کاملا بی طرف هستند تا رقابتی سالم، پرشکوه و پرشور برگزار شود.

این مسئول افزود: با هر کسی در هر لباس و جایگاهی که مسئولیتی دارد درصورت دخالت و اختلال در امر انتخابات برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: در عین حال هیچ کس به ویژه نخبگان در انتخابات نباید تماشاچی باشند و همه باید در افزایش مشارکت برای کور کردن چشم دشمن تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار