رشد بالغ بر ۴۸ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی استان در سال جاری

ارومیه (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رشد بالغ بر ۴۸ درصدی تردد مسافر در پایانه های مرزی استان در هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۸۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
رشد بالغ بر ۴۸ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی استان در سال جاری

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام خبر فوق افزود: در هفت ماهه گذشته از سال جاری نزدیک به سه میلیون و سیصد هزار نفر از پایانه های مرزی استان تردد کردند که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل که میزان تردد بالغ بر دو میلیون و دویست هزار نفر بود رشد چشمگیر بالای ۴۸ درصدی را نشان میدهد.

ارسلان شکری گفت: بیشترین تردد مسافر در سال جاری به ترتیب در پایانه های مرزی بازرگان با حدود یک میلیون و صد و بیست هزار تردد ، پایانه مرزی تمرچین با نزدیک به هشتصد و پنجاه هزار تردد و پایانه مرزی رازی نزدیک به ششصد و نود هزار تردد مسافر انجام گرفته است.

شکری اظهار کرد: در این مدت مجموع ورودی ایرانی در پایانه های مرزی استان ۷۶۳ هزار و مجموع خروجی ۷۶۱ هزار و نیز مجموع ورودی خارجی نزدیک ۹۰۰ هزار و مجموع خروجی مسافر خارجی بالغ بر ۸۷۰ هزار نفر است.

وی در پایان ادامه داد: سیاست کاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی این است که با زیباسازی محوطه و محیط پایانه های مرزی استان و ایمن سازی تردد شرایطی آرام و دلچسب برای تردد مسافران گرامی فراهم شود.​

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار