برگزاری دوره های ضمن خدمت برای نیروهای جدیدالاستخدام باید در اولویت قرارگیرد

فریمان(پانا)- معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فریمان بیان کرد: برگزاری دوره های ضمن خدمت برای نیروهای جدیدالاستخدام باید در اولویت قرارگیرد.

کد مطلب: ۹۶۸۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره های ضمن خدمت برای نیروهای جدیدالاستخدام باید در اولویت قرارگیرد

ایرج سعادتمند ضمن تبریک هفته وحدت و قدردانی از زحمات آموزش و پرورش فریمان در ابتدا اطلاعات آماری از عملکرد این آموزش و پرورش ارائه کرد.

او بیان کرد: این شهرستان در برنامه توسعه متوازن بسیار خوب عمل کرده است و هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش عملکرد خوبی داشته اند.

او درادامه اشاره کرد: ضمن خدمت برای نیروهای جدیدالاستخدام از اولویت های اصلی آموزش و پرورش است شهرستان فریمان هم باید آنرا جز اولویت های خود قرار دهد.

او گفت: در کنار هوشمند سازی مدارس،به روز کردن معلمان اهمیت بالایی دارد زیرا هنگامی که معلم از این امکانات نتواند به درستی استفاده کند،آن امکانات سودی نخواهد داشت.

احمد یزدانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریمان گزارشی در مورد عملکرد،توفیقات و کمبود های آموزش و پرورش شهرستان ارائه کرد.

وی مهم ترین عملکرد خود را سازماندهی نیروهای خرید خدمات دانست و بیان کرد: سازماندهی این نیروهاکاملا براساس بخشنامه ی ارسالی از طرف اداره کل انجام گرفته است.

درانتهای جلسه هریک از معاونین و کارشناسان به بیان عملکرد و کمبود ها و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار