رییس انجمن هنرهای تجسمی اسلامشهر:حضور کودکان و نوجوانان درمراکز فرهنگی کمک به رشد آنان را به همراه دارد

اسلامشهر(پانا) - مراسم افتتاح نگارخانه هنرشهرستان اسلامشهر با نمایش آثار نقاشی کودکان عضو انجمن هنرهای تجسمی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۸۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
رییس انجمن هنرهای تجسمی اسلامشهر:حضور کودکان و نوجوانان درمراکز فرهنگی کمک به رشد آنان را به همراه دارد

مریم عیوضی رییس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان اسلامشهر درحاشیه این افتتاحیه ودر گفتگو با خبرنگارپانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت:کودکان عضو انجمن با نظارت مربیان خود درطول یک دوره شش ماهه توانستند آثار خود رادر این نمایشگاه درمعرض دید عموم قرار دهند.

او در ادامه افزود:در راستای خلق این نقاشیها کودکان از همه نوع وسایل ازجمله،آبرنگ،گواش و مداد رنگی استفاده کردند و دربخش آموزش هم از ذهن فعال خود و الهام ازرویاهای کودکانه در بوجود آوردن آثار بهره بردند.

رییس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان اسلامشهرهدف از برگزاری نمایشگاه طراحی و نقاشی کودکان را فراهم آوردن شرایط زندگی بهتر و تنفس در هوایی تازه عنوان نمودو ازاولیاء در خواست نمود کودکان خود را به مراکز فرهنگی بسپارندودرپربار نمودن فعالیت این مراکز کوشا باشند.

عیوضی حضور کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی راکمک به رشد آنان برشمرد و در این راستا حتی بازی آنان با گِل راهم نوعی حرکت مثبت در جهت برطرف شدن مشکلات رفتاری دانست.

این نمایشگاه در هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر و میلاد با سعادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع)با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،هنرمندان ،اصحاب رسانه، کودکان هنرمند وخانواده آنان درنگارخانه هنراداره فرهنگ و ارشاد شهرستان برگزارشد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار