به مناسبت روز ملی پاراالمپیک:

از۴۰ معلول مدال آور در مسابقات بین المللی تقدیر شد

هرمزگان(پانا)-رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی هرمزگان گفت: با حضور200دانش آموز استثنائی شهر بندرعباس، از40 معلول کم توان ذهنی، جسمی-حرکتی، نابینایان وسندروم دان که در مسابقات جهانی، آسیایی و مرحله کشوری موفق به افتخارآفرینی شدند، تقدیرشد.

کد مطلب: ۹۶۸۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
از۴۰ معلول مدال آور در مسابقات بین المللی تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری پانا استان هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، شهباز بارانی درآئین تقدیرازمقام آوران حوزه استثنائی استان هرمزگان که در سالن جانبازانو معلولین بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: برای اینکه بتوان در جهت رشد و توسعه ورزش این قشرنیازمند به توجه ویژه گام برداشت، باید نهادها، ارگانها و خیرین مشارکت و حضور بیشتری درعرصه نیازهای معلولین داشته باشند.
وی افزود: کل دانش آموزان تحت پوشش آموزش و پرورش استثنایی استان هرمزگان بیش از سه هزار و 100 نفرمی باشد که به دو صورت تلفیق و مدارس خاص در حال تحصیل می باشند.
بارانی با گرامیداشت هفته ملی پارالمپیک، اضافه کرد: در سال تحصیلی سال گذشته معلولین کم توان ذهنی، جسمی-حرکتی، نابینایان، سندروم دان استان هرمزگان دررشته های مختلفی توانستند برای استان افتخارآفرینی کنند.
این مسئول خاطر نشان کرد: تیم فوتسال کم توان ذهنی استان هرمزگان موفق به کسب مقام سوم کشوری شد. همچنین تیم دومیدانی کم توان ذهنی استان توانستند جایگاه دوم کشوری و دانش آموز سندروم دان در مسابقات دومیدانی ماده صدمتر، مقام اول کشوری را کسب نمودند.
بارانی تصریح کرد: در این مراسم و با حضور200 دانش آموز استثنائی شهر بندرعباس، از40 معلول کم توان ذهنی، جسمی-حرکتی، نابینایان وسندروم دان که در مسابقات جهانی، آسیایی و مرحله کشوری موفق به افتخارآفرینی شدند، تقدیر می شود.
شایان ذکر است در این مراسم دانش آموزان دارای نیاز ویژه به اجرایی سرود پرداختند و تعدادی از ورزشکاران حرکات جذاب ورزشی اجرا نمودند و در پایان از حامیان ورزش معلولین و ورزشکاران مقام آور در مسابقات جهانی و آسیایی و ملی توسط هیئت های ورزش های جانبازان و معلولین، هیئت ورزش نابینایان، بهزیستی و آموزش وپرورش با اهدا لوح سپاس و جوایز تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار