پایان آبان با سرما و باران در کاشان

کاشان (پانا) - رییس اداره هواشناسی کاشان از ورود زودهنگام سرمای زمستانی و باران در آخرین هفته از آبان ماه در شهرستانهای کاشان و آران‌وبیدگل خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۸۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
پایان آبان با سرما و باران در کاشان

عباس ارغوانی در گفتگو با پانا کاشان اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، سامانه سرد و بارشی از روز شنبه 25 آبان فعالیت خود را آغاز کرده و تا روز دوشنبه با تقویت این سامانه و کاهش دما، بیشتر مناطق دشت کاشان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
وی تصریح کرد: فعالیت این سامانه به صورت باران ولی در مناطق کوهستانی دشت کاشان به شکل بارش برف و گاهی همراه با کاهش دیدی افقی و مه آلودگی پیش بینی می شود که می‌تواند باعث اختلال در تردد در مسیرهای کوهستانی شود
رئیس اداره هواشناسی کاشان گفت: شدت این سامانه سرد و بارشی، از روز یکشنبه تا اواسط هفته آینده پیش بینی می شود که در این مدت کاهش محسوس دما بین شش تا ۱۰ درجه همراه با یخ زدگی در سطح منطقه کاشان بویژه در نیمه مرتفع خواهد بود.
ارغوانی افزود: با توجه به کاهش دما، باغدارانی که هنوز محصول خود را جمع آوری نکرده‌اند در اولین فرصت، نسبت به جمع آوری محصول خود اقدام کرده و گلخانه داران نیز نسبت به استحکام سازه و دمای مطلوب برنامه ریزی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار