میرزایی، مسئول خبرگزاری پانا استان قزوین خبر داد:

استقرار تیم های خبری پانا برای پوشش ویژه برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به قزوین

پوشش لحظه به لحظه همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی

قزوین (پانا)- مسئول خبرگزاری پانا استان قزوین از استقرار تیم های خبری خبرگزاری پانا برای پوشش ویژه برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به قزوین خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۸۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
استقرار تیم های خبری پانا برای پوشش ویژه برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به قزوین

مسعود میرزایی در جلسه هماهنگی خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری پانا استان قزوین، گفت: تیم های خبری خبرگزاری پانا استان قزوین متشکل از خبرنگاران و عکاسان در محل های برگزاری ویژه برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به استان مستقر می شوند و لحظه به لحظه به پوشش برنامه ها می پردازند.

وی افزود: پوشش برنامه ها در دو قالب اصلی گزارشات خبری و تصویری صورت می پذیرد و در این بخش نیز یک تقسیم کار خوبی بین دانش آموزان صورت گرفته است تا تولیدات از نظر سرعت و کیفیت از سطح قابل قبولی برخوردار باشند.

میرزایی با اشاره به نقش بی بدیل دانش آموزان خبرنگار در پوشش این برنامه ها، اظهار کرد: برپایی همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی و ویژه برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به استان ظرفیت بسیار بزرگی برای مجموعه خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری پانا استان به حساب می آید چراکه خبرنگاران و عکاسان دانش آموز می توانند توانایی های خود را در این مراسمات بسنجند و یک فعالیت متفاوت خبری را تجربه کنند.

مسئول خبرگزاری پانا استان قزوین ادامه داد: از روزهای قبل برنامه ریزی های لازم برای حضور این عزیزان در محل های برگزاری برنامه ها صورت گرفته و همچنین پیش از همایش، گزارشات خوبی از کمیته های برگزارکننده همایش منعکس شده است.

میرزایی، انجام مصاحبه اختصاصی با وزیر آموزش و پرورش را یکی از برنامه های مهم مجموعه خبرگزاری پانا استان در این همایش عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تعاملات و هماهنگی های صورت گرفته با مدیرکل و معاونین محترم و مجموعه روابط عمومی آموزش و پرورش استان، خبرگزاری پانا بتواند به وظیفه ذاتی خود به نحو شایسته ای عمل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار