همزمان با فرارسیدن سفر وزیر آموزش و پرورش به قزوین؛

تور کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین برگزار شد+تصاویر

قزوین (پانا)- کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین همزمان با فرارسیدن سفر وزیر آموزش و پرورش به قزوین و برگزاری دومین همایش ملی هویت کودکات ایران اسلامی از بخش های مختلف این برنامه بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۶۸۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تور کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین برگزار شد+تصاویر

به همت اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، اعضای کمیته تبلیغات، سمعی بصری و روابط عمومی دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی که متشکل از کارشناسان روابط عمومی نواحی و مناطق استان هستند، از بخش های مختلف این برنامه بازدید کردند.

در این تور رسانه ای، اعضای کمیته از مجموعه پارک علم و فناوری، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، مجموعه وابسته به دانشگاه آزاد، سرای سعدالسلطنه و محل های برگزاری برنامه ها و همایش دیدن کردند.

مومنی مسئول و حسین خانی کارشناس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این بازدید، نکات لازم را برای انعکاس هرچه بهتر همایش هویت کودکان اسلامی و برنامه های جانبی سفر وزیر آموزش و پرورش به اعضای کمیته تبلیغات و روابط عمومی های مناطق تشریح کردند و شرح وظایف هر یک از اعضا اعلام شد.

گفتنی است، اعضای کمیته تبلیغات، سمعی بصری و روابط عمومی دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی پیش از این در جلسه ای توجیهی با حضور خیراله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش و کارگاه خبرنویسی حضور پیدا کردند که در این جلسه رحمانی نقش روابط عمومی ها را در بهبود عملکرد تمامی قسمت ها بسیار موثر ارزیابی کرد و گفت که شخصا به صورت مستمر گزارشات را در فضاهای اطلاع رسانی دنبال و پیگیری می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار