با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ صورت گرفت؛

ارزیابی فعالیت های حوزه معاونت پرورشی وتربیت بدنی شهرستان شاهیندژ

شاهیندژ (پانا) - ارزیابی فعالیت های حوزه پرورشی وتربیت بدنی باحضورمدیریت آموزش و پرورش شاهین دژ وکارشناسان حراست و بازرسی و عملکرد در سال تحصیلی 99-98باهدف ارتقای کمی و کیفی حوزه های ذکر شده برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۶۸۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد

سیاوش اسعدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ دراین دیدار صمیمی ازنزدیک ازروند برنامه ها و فعالیت های مدارس منطقه در حوزه پرورشی وتربیت بدنی که باحضور معصومه اکبری معاون پرورشی و تربیت بدنی ، کارشناسان قرآن ، عترت و نماز ، امور تربیتی ، مشاوره ، فرهنگی هنری ،سازمان دانش آموزی ، تربیت بدنی وپیشگیری از آسیبهای اجتماعی قرار گرفتند .
سیاوش اسعدی مدیر آموزش و پرورش شاهین دژ گفت: این ارزیابی در دو مرحله انجام خواهد شد که مرحله اول آن به صورت خود ارزیابی و غیرحضوری و مرحله دوم به صورت حضوری با دعوت از کارشناسان و معاون پرورشی و تربیت بدنی وبا بررسی مستندات ارائه شده صورت خواهد پذیرفت .
خاطر نشان می گرددکارشناسان حوزه پرورشی و تربیت بدنی به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه خود پرداختند.

معصومه اکبری ضمن اشاره به موفقیت های اخیر درحوزه پرورشی گفت:توانسته ایم با ارائه برنامه های کارامد و عملی در زمینه خبرگزاری پانا،مجلس دانش آموزی،پیشتازان،مسابقات قران و عترت و نماز،سامانه جذب پیشتاز،سرویس مدارس،پوشش مدارس رتبه های برتری را کسب نماییم.

وی افزود:در برخی موارد کم و کاستی هایی را داریم که امیدواریم مانند همیشه با حمایت های مسولین استانی وشهرستانی به رفع انها بپردازیم.

همچنین اکبری در مورد موضوعات ورزشی و تربیت بدنی گفت:با پوششی که از مدارس و امکانات اموزشگاهی مناطق محروم و مدارس محروم شهرستان داشتیم ،امسال اعتبارات خوبی هزینه صرف تکمیل امکانات ورزشی،بحث مشاوره ای،مانیتور مدارس ، شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار