حجت الاسلام احمدمازنی:جامعه ما نیاز به شادی و نشاط دارد که این نشاط بایددر برخی مناسبت ها ظهور و بروزکند

اسلامشهر(پانا) - آیین افتتاح برنامه های هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر با شعار بهار مهربانی و رونمایی از پوستر این هفته درآستانه سالگرد میلاد باسعادت پیامبر اسلام(ص)وامام جعفر صادق (ع)در سالن همایشهای فرمانداری اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۸۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
حجت الاسلام احمدمازنی:جامعه ما نیاز به شادی و نشاط دارد که این نشاط بایددر برخی مناسبت ها ظهور و بروزکند

در این برنامه حجت الاسلام احمدمازنی نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهروپردیس در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی در سخنانی با بیان تاریخچه شهرستان اسلامشهر اظهارداشت: قدمت تاریخی اسلامشهر به دویست سال قبل ازمیلاد حضرت عیسی (ع) برمیگردد و امامزادگان، بناهای زرتشتیان وتپه‌های اشکانیان تعدادی از آثار تاریخی شهرستان میباشد .

او در ادامه افزود:در برگزاری هفته فرهنگی مردم باید تفاوت آن را با روزهای دیگر سال احساس کنند و با کمک اهالی فرهنگ و هنرشادی را تجربه کرده،زیرا جامعه ما نیاز به شادی و نشاط دارد که این نشاط بایددر برخی مناسبت‌ها ظهور و بروزکند و مردم میبایست در هفته فرهنگی در بالا بردن سطح ارتقاء و دانش خود تلاش کرده ودر زمینه شرایط اقتصاذی،تولید،تراکم جمعیت و...نیز اطلاعات لازم را کسب کنند.

حجت الاسلام مازنی در بخش دیگری از بیاناتش اذعان داشت:در برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی ریل گذاری عبور از اقتصاد متکی به نفت و توجه به گردشگری رامدنظر قرار داده و اسلامشهر هم یکی از نقاط مهم گردشگری استان تهران به شمار میاید.

او تاکید کرد: در شرایط کنونی کشور تمامی گروههای سیاسی باید احساس مسئولیت کرده و با وحدت کامل به حل مشکلات کشور بپردازند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار