افتتاح هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر با شعار بهار مهربانی

اسلامشهر(پانا) - در آستانه میلاد پربرکت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) مراسم افتتاح هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهربا حضور حجت الاسلام ادیب یزدی،حجت الاسلام مازنی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی،امام جمعه،فرماندار و مسئولین دستگاههای اجرایی و ارگانهای شهرستان اسلامشهر در سالن همایشهای فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۸۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر با شعار بهار مهربانی

در این برنامه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر درسخنانی با ارزیابی مثبت ازبرگزاری هفته فرهنگی سال گذشته درشهرستان و شناساندن فرهنگ و مردم اسلامشهر از مسئولین منطقه درخواست نمود در برگزاری امسال هفته فرهنگی نیز همکاری های لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام مازنی نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر وپردیس در مجلس شورای اسلامی نیزدر سخنانی اذعان داشت:جامعه ما نیاز به نشاط و شادی دارد و این نشاط باید در برخی مناسبت‌ها بروز و ظهور کند.

در ادامه حجت الاسلام ادیب یزدی نیز در بیاناتی از وضعیت فرهنگی اسلامشهر و توجه ویژه به محافل قرآنی وحوزه شهدا ابراز رضایت نمود.

او با بیان زندگی پیامبر اسلام(ص) تصریح کرد:اولین کسی که در روز قیامت در محضر باریتعالی حاضرخواهد شدوبه حساب اعمالش رسیدگی ووارد بهشت میشودرسول اکرم(ص)هستند.

این استاد اخلاق تاکیدکرد:پیامبر اسلام (ص)سی مرتبه تا آستانه مرگ پیش رفت ومورد هجوم قرار گرفت و این راپر هزینه بودن مسئولیت برشمردوسپس از نبی اکرم (ص)به عنوان دریای صبر و حوصله نام برد که در زمان نماز حالتی دگرگون داشتند.

حجت الاسلام ادیب یزدی خطاب به مسئولین توصیه نمود:برای مردم مظلوم و بزرگوار تکبر را پیشه نگیرید و در برابر استکبار و وهابیت متکبر شوید و از زندگی پیامبر اسلام (ص) وامام علی (ع) درس بگیرید.

هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهربا نظارت مستقیم فرماندار وهماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با 1000برنامه در قالب 250عنوان از بیست و سوم آبان به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار