کتاب فروشی ها همگام برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان

رشت (پانا) - معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: کتاب فروشی ها از همگامان اتفاق فرهنگی بزرگی چون نمایشگاه کتاب در استان باشند.

کد مطلب: ۹۶۸۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کتاب فروشی ها همگام برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان

به گزارش پانا ، پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان با حضور ۴۰۰ ناشر کشور و ۳۰ درصد تخفیف برگزار می شود.
حسین ابراهیمیان گفت: هشت میلیارد ریال بن خرید کتاب برای این اتفاق فرهنگی در نظر گرفته شده که استفاده از آن همزمان با برپایی نمایشگاه در ۱۶ کتابفروشی قابل استفاده است.
وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه کتاب استان مطالبه ای عمومی است گفت: برپایی این اتفاق فرهنگی تنها شش روز در سال است و این موضوع به هیچ عنوان نمی تواند آسیبی برای وضعیت فروش کتابفروشی ها باشد.
پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری گیلان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریری استان و شهرداری رشت برگزار می شود. هشت میلیارد ریال بن کتاب و ۳۰ درصد تخفیف برای نمایشگاه یادشده پیش بینی شده است.
پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان با ۲۰۰ غرفه از ۲۶ آبان ماه در محل برگزاری دائمی نمایشگاه های استان برگزار می شود و تا یکم آذر ماه ادامه می یابد.
چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان و سیصد و هفتادمین نمایشگاه استانی کشور، سال گذشته ، ۲۵ میلیارد ریال فروش داشت که هفت و نیم میلیارد ریال از مبلغ یادشده بن کتاب بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار