فرمانداری ری: شهرری را می توان پایتخت کشتی استان تهران نامید

شهرری(پانا)- فرماندار ری با اشاره به ظرفیت شهرری به عنوان پایتخت کشتی استان گفت: با امکان پایتختی کشتی شهرستان ری می توان به برگزاری مسابقات کوچک و فراهم سازی تشک های کشتی سیار برای علاقه مندان به این ورزش در سطح روستاها اقدام کرد.

کد مطلب: ۹۶۸۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداری ری: شهرری را می توان پایتخت کشتی استان تهران نامید

احمد اسماعیلی راد در نشست با مسئولان هیئتهای ورزشی شهرستان ری اظهار داشت: در حال حاضر ورزش ضمن اینکه موضوعی فرهنگی است به عنوان موضوع حرفه ای و اقتصادی نیز دیده می شود .

او در ادامه بیان کرد: بخش بزرگی از اقتصاد کشورها تحت تأثیر ورزش قرار دارد و باشگاه‌های ورزشی شرکت ها و هلدینگ‌هایی هستند که در دنیا به عنوان بزرگترین بنگاه های اقتصادی محسوب می شوند اما ما هنوز موفق به توسعه و پیشرفت ورزش حرفه ای و اقتصادی نشده ایم .

او در ادامه افزود: ورزش فوتبال در شرایط فعلی تقریباً نیمه حرفه ای شده اما در سایر ورزشها موفقیت‌های این چنینی کسب نشده و لذا برای گام برداشتن در سطح حرفه ای ورزش نیازمند کمک ورزشکاران کشورمان هستیم .

اسماعیلی راد با اشاره به ضرورت تضمین زندگی ورزشکاران تصریح کرد: مسئولان شهرستان ری تمام تلاش خود را برای پیشرفت و آمادگی ورزشکاران بکار می گیرند تا شاهد شکوفایی کسانی باشیم که همّ و غم آنها تمرکز بر هدف پیروزی است .

معاون استاندار تهران با بیان اینکه هدف ورزشکاران اجتماعی و عمومی است گفت: پیروزی ورزش شهرستان در سطح کشور و جهانی جزو اهداف اجتماعی و عمومی محسوب می شود و مدال آوری جوانان شهرری افتخاری برای کشور و شهرستان ری خواهد بود .

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری المپیک روستایی در شهرستان ری بیان کرد: با توجه به استقبال گسترده ای که از برگزاری المپیک روستایی صورت گرفت اخیراً برگزاری المپیاد شهری در برنامه قرار دارد .

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار