گوشت گرم گوسفندی در سراشیبی قیمت

یزد (پانا) - معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: گوشت گرم گوسفندی در یزد از شنبه با قیمت مصوب ۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

کد مطلب: ۹۶۸۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
گوشت گرم گوسفندی در سراشیبی قیمت

علی افشارپور، معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی در استان ۸۰ هزار تومان مصوب شده است و از شنبه هر کیلوگرم گوشت با قیمت مصوب در بازار عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون گوشت گرم گوسفندی با قیمت ۸۷ هزار تومان به فروش می‌رسد، اظهار داشت: با اجرایی شدن این مصوبه، شاهد بیشترین کاهش قیمت در بازار گوشت استان خواهیم بود.

افشارپور سراشیبی قیمت در بازار دام را، علت کاهش قیمت گوشت قرمز عنوان کرد و ادامه داد: در صورت تداوم این روند، بازار گوشت گوسفندی باکاهش قیمت بیشتری روبرو خواهد بود.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه واحد‌ها حق فروش گوشت گرم گوسفندی با قیمت بالاتر را ندارد، افزود: نصب نرخ نامه برای واحد‌های صنفی الزامی شده است و مردم با توجه به نرخ نامه نسبت به خرید گوشت اقدام کنند.

ایشان گفت: در صورت عرضه گوشت گرم گوسفندی بالاتر از قیمت مصوب تنظیم بازار، بازرسان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت برای واحد‌های متخلف پرونده تخلف تشکیل داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار