نیکوکاران یزدی به کمک زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی می‌شتابند

یزد (پانا) - رئیس روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان یزد گفت: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند از طریق کد دستوری #۱*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را به مردم زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی اهدا کنند.

کد مطلب: ۹۶۸۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نیکوکاران یزدی به کمک زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی می‌شتابند

عباس نوابی بافقی، رئیس روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه وقوع زلزله در استان آذربایجان شرقی باعث بروز خسارات شدیدی در شهرستان‌های میانه و سراب شد که به دنبال آن مددجویان تحت حمایت ساکن در این مناطق متحمل خسارت‌های مادی بسیاری شدند، گفت: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند از طریق کد دستوری #۱*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را به مردم زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی اهدا کنند.

وی با اشاره به اینکه سریع‌ترین، راحت‌ترین و مطمئن‌ترین روش پرداخت الکترونیکی کمک به زلزله آذربایجان شرقی از طریق کد دستوری# *۸۸۷۷*۱ است، افزود: شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۷۶۵۹ به شماره کارت
۰۳۲۱‌-۵۰۰۳‌-۹۹۷۹‌-۶۰۳۷ نزد صندوق امداد ولایت نیز برای واریز کمک‌های نقدی در نظر گرفته‌شده است.

رئیس روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان یزد بیان کرد: ارزیابی اولیه ادارات ترکمنچای، سراب و میانه حاکی از آن است که منازل مسکونی بیش از ۵۷۵ خانواده تحت حمایت دچار تخریب کلّی یا آسیب عمده شده است و با توجه به برودت هوا در مناطق زلزله‌زده نیازمند ساخت و بازسازی فوری با کمک نیکوکاران است.

وی ادامه داد: ازآنجایی‌که مردم شریف استان یزد در هر واقعه و پیشامدی با همدردی، دوستی و احساس مسئولیت
بی‌نظیر خود به پشتیبانی آسیب دیدگان شتافته‌اند، در این پیشامد طبیعی نیز امید است به یاری هم‌وطنان خسارت‌دیده، به‌ویژه مددجویان تحت حمایت بپردازند.

نوابی تصریح کرد: دفاتر کمیته امداد در سطح استان نیز آماده دریافت اقلام ضروری ازجمله وسایل گرمایشی (والور، پتو و...)، وسایل بهداشتی و جیره خشک (خرما، برنج، حبوبات و...) برای ارسال به مناطق زلزله‌زده هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار